بازدید 5312

پدر شهیدان عبوری به فرزندان شهیدش پیوست

کد خبر: ۷۷۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 20 February 2018

مرحوم حاج حسن عبوری، پدر بزرگوار شهیدان عبوری امشب همزمان با شب شهادت بی بی دو عالم به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش تسنیم از ساری، حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه مصادف با شب شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم عبوری 9.30 صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه از امامزاده یحیی (ع) تا گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

شهید محمدعلی عبوری متولد سال 1341 بود که در 29 فروردین 65 و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال 1345 بود که او در عملیات والفجرهشت در پنجم اردیبهشت 65 به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال 1344 بود که در  سال 65 توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت غم انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها را تسلیت گفت و افزود: فوت این پدر والامقام که مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شده موجب تأثرو تألم اینجانب شده است.

مردم ولایتمدار وقدر شناس مازندران به ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج‌ حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده واز هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علودرجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت کرده و برای بازماندگان ، همسر و فرزندان ایشان خصوصآ شهردار ارزشی شهرمان جناب آقای دکتر مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.

یوسف نژاد، دامادی، نیازآذری از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام‌های جداگانه ای فوت پدر شهیدان عبوری را به خانواده آن پدر شهیدان والامقام تسلیت گفتند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ارتحال درگذشت پدر مقاوم و صبور شهیدان گرانقدر عبوری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان و خانواده صبور شهیدان عبوری تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان و بیت معزز شهیدان مسئلت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار