بازدید 3318
سیف:

با فعالیت‌های زیرزمینی در بازار ارز مقابله می‌کنیم

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند، گفت: در چند روز اخیر بازار ارز وضعیت نسبتا متعادلی داشت.
کد خبر: ۷۷۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 19 February 2018

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند، گفت: در چند روز اخیر بازار ارز وضعیت نسبتا متعادلی داشت.

به گزارش شبکه خبر، ولی‌الله سیف درباره وضعیت بازار ارز گفت: در چند روز اخیر وضعیت نسبتا متعادلی را در رابطه با بازار ارز داشتیم و به نظر می‌رسد با این تعادل، شرایط مناسب و متعادلی ایجاد شده است.

او افزود: فعالیت‌ها و اقدامات سوداگرانه در بازار نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود که ازجانب تعدادی از افراد که مجاز به عملیات خرید فروش ارز نبودند، انجام می‌شد.

سیف با بیان اینکه ضوابط و آئین نامه‌هایی برای خرید و فروش ارز وجود دارد و صرافی‌های مجاز تعیین شده‌اند، گفت: در همه کشورها نیز این حساسیت وجود دارد و برای جلوگیری از هرگونه اقداماتی که منجر به پولشویی وعملیات مبهم مالی می‌شود با افراد ناشناسی که در فضایی مبهم فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند مقابله می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: بعد از بررسی‌هایی زیاد با انسجامی که در دستگاه‌های مختلف ایجاد شد، نیروی انتظامی عملیات انجام داد و از فعالیت این افراد ممانعت کرد چراکه استمرار این فعالیت‌ها منجر به اخلال در بازارمی‌شد.

سیف افزود: ثبات بازار ارز در روزهای آینده بیشتر بروز پیدا می‌کند و می‌تواند زمینه ایجاد آرامش را در اقتصاد فراهم کند.

او در مورد پیش بینی برای قیمت دلار گفت: در این رابطه پیش‌بینی نمی‌کنیم، وضعیت تعادلی بازار قیمت رانشان خواهد داد و جهت‌گیری ما بر این خواهد بود که این تعادل زودتر ایجاد شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل