بازدید 4496
امام جمعه کرمانشاه:

تهاجم فرهنگی از در و دیوار می‌بارد

کد خبر: ۷۷۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 19 February 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز تهاجم فرهنگی از در و دیوار می‌بارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت‌الله مصطفی علما در جلسه کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه که امروز (۳۰ بهمن) در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: تهاجم فرهنگی شرایطی است که ما امروز در آن گیر افتاده‌ایم و هر طرف را که نگاه می‌کنی رنگ و بوی غیربومی بودن و تفکر خارجی‌ها را می‌بینی.

وی، دغدغه مهم رهبری را کار فرهنگی عنوان کرد و افزود: دشمن با همین حربه قصد ضربه زدن به ما را دارد، کما اینکه در سال‌های اخیر تقریبا همه چیز زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: اگر دقت کنیم تمام امور ما را فرهنگ غیربومی فراگرفته و نمود آن را می‌توان از آشپزخانه اپن گرفته تا طرز لباس پوشیدن و سبک زندگی نظاره گر بود.

آیت‌الله علما اضافه کرد: امروز حتی الگوی غذایی دانش‌آموزان هم تغییر کرده است. در گذشته دانش آموزان با خود نخود و کشمش به مدرسه می‌بردند، اما امروز چیبس و پفک جای آن‌ها را گرفته است.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه ما سرمایه بزرگی به نام محتوا داشته و هیچ احتیاجی به دانش و تفکر سرمایه داری در کشور نداریم، تاکید کرد: باید سبک زندگی اسلامی را حفظ کرده و آن را از دست ندهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سپس کار آموزش و پرورش را کاری ریشه‌ای عنوان و اظهار کرد: باید آموزش و پرورش تا جایی که می‌تواند در جهت نهادینه کردن فرهنگ بومی و سبک زندگی اسلامی در بین دانش‌آموزان تلاش کند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان نسل فردا بیان کرد: با تعلیم و تربیت دانش آموزان به دست افراد توانمند و مومن می‌توان به پرورش نسلی مومن امیدوار بود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات دیروز (۲۹ بهمن) مقام معظم رهبری و عذر خواهی ایشان از محضر خداوند و مردم به این دلیل که نتوانسته ایم عدالت اجتماعی را به معنای واقعی آن در جامعه پیاده کنیم، گفت: به کرات گفته‌ام شان رهبری هدایت و جهت دهی و خط دهی است و شان مسئولین پیاده کردن این هدایت‌ها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
تو فکر کن! بری در جمع مردم مصیبت زده بی سرپناه، صحبت از در و دیواری کنی که تهاجم فرهنگی ازش می باره! اللهم کل ولیک الفرج.
ما چیزی به نام تهاجم فرهنگی نداریم، هجوم فرهنگی داریم چون تهاجم یک حالت دوطرفه دارد. البته فرهنگی به یک فرهنگ دیگر هجوم می آورد که قویتر و پذیرفته تر باشد. پس اگر هجوم فرهنگی داریم قطعا فرهنگ جاری طرفدار ندارد و یا برای آن تلاشی نشده است
دشمن ؟؟؟؟؟
احترام به علوم انسانی و در نهایت رسیدنبه پرهیزگاری
چه نمیبارد که این میبارد؟؟؟!!!!!!!!!!!!
حاجی قرن 21 است نه 13
از نظر قران همه انسانها یکسان هستند
تجاهم فرهنگی به خاطر ضعف عملکرد شماست
خوبه راجع به تهاجم حرام خورها وتهاجم اختلاس گر ها وتهاجم رانت خورها وتهاجم رشوه خورها هم موعظه کنید...........
مرگ بر آمریکا
برای مقابله با هجمه فرهنگی تیازمند فرماندهی واحد فرهنگی هستیم.در شرایط حاضر مجموعه دستگاه های فرهنگی و در راس آن صدا و سیما نه تنها درک مشترکی از این تهدید ندارند بلکه در برخی موارد خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.البته غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مزید بر علت است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل