بازدید 5252

رئال مادرید برنده بازی 8گله در زمین بتیس

کد خبر: ۷۷۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 19 February 2018

رئال مادرید به سختی توانست در یک بازی عحیب رئال بتیس را شکست دهد و به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در آخرین بازی یکشنبه از هفته بیست و چهارم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و پنج بر سه پیروز شد. رئال مادرید خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. دروازه بان بتیس ضربه کریستیانو رونالدو را دفع و مارکو آسنسیو توپ برگشتی را در دقیقه ۱۱ تبدیل به گل کرد. پس از این گل بازی کاملا در اختیار میزبان قرار گرفت و این تیم به شدت دروازه مادرید را تهدید کرد.

هفته بیست و چهارم لالیگا

درخشش کیلور ناواس در این لحظات مانع از باز شدن دروازه شاگردان زین الدین زیدان شد اما بتیس به تلاش خود ادامه داد و بالاخره در دقیقه ۳۳ به گل رسید. فشار میزبان ادامه داشت و چهار دقیقه بعد ناچو به اشتباه دروازه شان را باز کرد. برتری بتیس در این نیمه کاملا مشهود بود و این تیم ۴۵ دقیقه نخست را با پیروزی تمام کرد.

در نیمه دوم شرایط کاملا عوض شد مادرید به خود آمد و از طریق یک ضربه کرنر بازی را به تساوی رساند. سرخیو راموس این گل را در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند. حملات مادرید ادامه پیدا کرد و گرت بیل دو موقعیت خیلی خوب را از دست داد. با این حال دوباره آسنسیو گلزنی کرد مادرید را پیش انداخت. اشتباهات بازیکنان بتیس باعث می شد مادرید دائما حمله کند. کریستیانو رونالدو در این بازی نیز به روند گلزنی هایش ادامه داد و توانست در دقیقه ۶۶ دروازه میزبان را باز کند. پس از این گل بیل تعویض و ایسکو به جای او وارد زمین شد. بتیس دوباره توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت تا جبران نتیجه کند. تلاش های این تیم نتیجه داد و سرخیو لئون در دقیقه ۸۴ اختلاف را به حداقل رساند. کریم بنزنما که در لحظات پایانی به جای کریستیانو رونالدو وارد زمین شده بود هشتمین گل این بازی را به ثمر رساند تا پیروزی تیمش قطعی شود.

رئال مادرید با ۴۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. پیش از این دیدار اسپانیول به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر