بازدید 3713

علت تجمع دانشجویان پزشکی

کد خبر: ۷۷۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 18 February 2018

رئیس دانشگاه تربیت مدرس، علت تجمع شماری از دانشجویان دکتری علوم پزشکی این دانشگاه را تاخیر در پرداخت کمک هزینه تحصیلی آنها عنوان کرد و گفت: متاسفانه بودجه های دانشگاهها بعضا با تاخیر دو ماهه دریافت می شود.

به گزارش ایرنا، محمد تقی احمدی درباره تجمع روز گذشته(شنبه) عده ای از دانشجویان دکترای علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در محل این دانشگاه افزود: تاخیر در پرداخت های کمک هزینه تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی اتفاق افتاد و این امر موجب اعتراض و تجمع شماری از دانشجویان این رشته شده بود.

وی یادآور شد: اعتبارات بودجه در واقع از خزانه با تاخیر به دانشگاه دریافت می شود لذا این مساله برای دانشجویان سوال ایجاد کرده است.

به گفته احمدی، این مسائل چند ماهی است که هر چند وقت یک بار باعث حضور اینچنینی دانشجویان می شود و آنها خواستار اطلاع از علت تاخیر پرداخت کمک هزینه ها هستند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: به طور کلی بودجه دانشگاهها بخش مربوط به بودجه جاری و سایر (غیر از حقوق کارمندان و کارکنان) با تاخیر دو ماهه دریافت می شود که این تاخیر دو ماهه آسیب جدی به برنامه های دانشگاه می زند.

احمدی خاطرنشان کرد: عده ای از دانشجویان دکتری علوم پزشکی مراجعه کرده و نسبت به این موضوع گله مند و خواستار رفع موضوع بودند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: محتاج کمک های دولتی هستیم تا برای دانشگاه های بزرگ پشتیبانی تامین بودجه را مد نظر داشته باشند زیرا دانشگاهها فضاهای حساسی هستند.

وی یادآور شد: روز گذشته حدود 30 دانشجو دو سه ساعتی مقابل دفتر کارم در دانشگاه تجمع کرده ولی با مذاکره با نمایندگان دانشجویان و توجیه آنها مقرر شد با دانشگاه مقداری همکاری کنند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس آمار تجمع 300 نفره دانشجویان در برخی سایت ها و رسانه ها را کذب خواند و گفت: برخی گروه ها درصدد جنجال در محیط دانشگاه و فضاهای بیرونی هستند.

احمدی تاکید کرد: درخصوص تامین و دریافت به موقع بودجه ها نیازمند توجه و اهتمام جدی و بیشتر دولت هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل