بازدید 4859

گرشاسبی:علاقه‌ای به زودترگرفتن جام نداریم حتی جلوی استقلال

کد خبر: ۷۷۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 18 February 2018

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که این تیم در صورت قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر، در پایان مسابقات جام قهرمانی را می‌گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به این مسئله که احتمال قهرمانی پرسپولیس در دربی 86 وجود دارد و آیا این توقع را از سازمان لیگ دارند تا در صورت قهرمانی در این دیدار جام به پرسپولیسی‌ها داده شود؟ خاطرنشان کرد: خیر، ما احترام می‌گذاریم. معمولاً به محض اتمام مسابقات لیگ جام اهدا می‌شود و ما احترام می‌گذاریم به قانون و اگر ما این کار را کنیم سایر مسابقات ارزش خودش را از دست می‌دهد و ما باعث نمی‌شویم این اتفاق رخ بدهد. دنبال این هستیم هم فاصله امتیازی‌مان را بیشتر کنیم و هم اینکه در آخرین بازی با اقتدار جام را بالای سر ببریم. هرچند با پیروزی احتمالی مقابل استقلال هواداران خودجوش جشن قهرمانی خواهند گرفت، اما جشن قهرمانی رسمی ما زمانی است که جام را بالای سر ببریم و بعد از اینکه سازمان لیگ و فدراسیون آن جشن را برگزار کنند، خود ما هم جشن ویژه‌ای را برای پرسپولیسی‌ها برگزار خواهیم کرد.

جام را زودتر بگیریم، انگیزه بازیکنان پایین می‌آید
وی در واکنش به این مسئله که پس علاقه‌ای به گرفتن جام در دیدار دربی وجود ندارد در شرایطی که بسیاری از کشورها پس از مشخص شدن قهرمان این کار را انجام می‌دهند، گفت: اصلاً این کار قانونی هم نیست و جام را زودتر نمی‌دهند. نظر ما آخرین بازی است که قهرمانی‌مان شیرینی بیشتری هم داشته باشد و انگیزه بچه‌ها نیز پایین نیاید. ممکن است اگر ما زودتر جام را بگیریم، بازیکنان کمی انگیزه خود را برای ادامه مسابقات از دست بدهند و به نتایج لطمه وارد شود و به همین دلیل ترجیح می‌دهیم در هفته پایانی لیگ جام را بگیریم.

پرسپولیس شرایط خوبی دارد و همه دوست دارند تمدید کنند
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوع تمدید قراردادهای بازیکنان این تیم و اینکه آیا همه بازیکنان مدنظر کادرفنی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد یا نه، اظهار داشت: قطعاً همین‌طور است. همه بچه‌ها عاشق پرسپولیس هستند و علاقه خودشان را نشان داده‌اند. تا دو هفته آینده هم قراردادها تمدید خواهد شد و هواداران نگران این موضوع نباشند. یکی از دلایل این است که پرسپولیس اکنون بهترین شرایط را دارد و همه بازیکنان دوست دارند برای این تیم بزرگ، پرطرفدار و مردمی بازی کنند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان