بازدید 2531

دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی‌در کرج

کد خبر: ۷۷۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 18 February 2018

با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز ۱۴ عضو یک شرکت هرمی‌که با سپرده گذاری اقدام به عضو‌گیری و فعالیت غیر قانونی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی‌در منزلی در حصارک کرج با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن جان تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی‌را کشف کردند.

سرهنگ صفایی ادامه داد: در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای باند بودند دستگیر و به صراحت به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی‌اعتراف کرده و اذعان داشتند که اهل شهر‌های مختلف استان‌های شرقی کشور هستند که هر یک پس از سرمایه گذاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی‌مذکور اقدام به فعالیت و عضویت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی و روانه زندان شدند.


۸ عضو یک شرکت هرمی‌در فردیس به زانو در آمدند


دادستان عمومی‌و انقلاب شهرستان فردیس نیز چندی قبل در راستای اخبار این حوزه ، گفت: هشت عضو شرکت هرمی‌که با ترفند‌های مختلف و به عنوان بازاریابی شبکه‌ای از نقاط مختلف کشور به عضو‌گیری اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

جهانشاهلو در گفت‌وگو با میزان از شناسایی و دستگیری هشت عضو شرکت هرمی‌که به عضوگیری افراد در سطح کشور اقدام می‌کردند خبرداد.

وی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت خانواده‌ای مبنی بر آدم ربایی رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، با تحقیقات انجام شده محل اختفای این فرد شناسایی شد که با ورود به این محل متوجه فعالیت یک شرکت هرمی‌شده و هشت عضو این گروه دستگیر شدند.

دادستان عمومی‌و انقلاب شهرستان فردیس اضافه کرد: اعضای این شرکت مبالغ ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی از اعضای گروه اخذ کرده‌اند.

وی همچنین گفت: تحقیقات جهت شناسایی ابعاد کلاهبرداری و میزان اموالی که از طریق شرکت‌های هرمی‌تحصیل شده در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار