بازدید 9290
۱

بهترین راه انتخاب وکیل و مشاوره حقوقی

کد خبر: ۷۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 18 February 2018

گروه وکلای یاسا مجموعه ای حقوقی است که با رویکرد مدیریت دانش بوسیله ارائه مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری و انتشار مقاله های پژوهشی با استناد به تجربیات و قوانین گوناگون به ایرانیان سراسر دنیا کمک می کند تا با آگاهی حداکثری از حقوق خود، مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خود را با هزینه و زمان کمتر حل کنند.

وکیل متخصص و با سابقه انتخاب کنید

همیشه انتخاب یک وکیل متخصص که پروسه حقوقی شما را از صفر تا صد به عهده بگیرد کمی سخت به نظر می رسد. متعهد شدن یک موسسه با سابقه حقوقی با پشتوانه اعضاء دانش آموخته ممتاز در دانشگاه های معتبر و همچنین سابقه موفق آنها به میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می کند.

گروه وکلای یاسا در هر موضوع و تخصصی وکلای مربوط به خود را دارد، از این رو شما می توانید بدون نگرانی و درگیری های بسیار کمتری مشکلات حقوقی خود را حل و فصل نمایید.

یکی از ویژگی های خاص گروه وکلای یاسا این است که قبل از قبول پرونده، تمامی مدارک، اطلاعات و شرایط پرونده را بررسی می کند و اگر پرونده شما امکان نتیجه گیری مثبت را داشت قبول وکالت می کند.
همچنین مخاطبان میتوانند جهت مشاوره حقوقی با وکیل در 30 الی 60 دقیقه راهکار حقوقی لازم را دریافت کنند.

علل اصلی دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری:

  • قبل از شروع پروسه گرفتن وکیل و طی روند پرونده، نیاز به اگاهی از فرایند، قوانین، مدارک لازم و هزینه های مربوطه را دارید.
  • قصد گرفتن وکیل ندارید، بلکه خودتان قصد انجام پرونده را دارید، با دریافت راهکارهای حقوقی و اطلاع از قوانین می توانید پروسه پیگیری قضائی را شروع کنید.
  • قصد گرفتن وکیل دارید و برای اطمینان از توانایی، زمان انجام، هزینه های لازم، حق الوکاله به وکیل مراجعه می کنید و بوسیله مشاوره حقوقی اطلاعات لازم را قبل از شروع پروسه کاری مطلع می شوید.

گروه وکلای یاسا از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون 48 نفر اعضای این مجموعه به بیش از 100.000 نفر بصورت مستقیم خدمات ارائه داده اند . قبول وکالت و انجام موفق بیش از 5000 هزار پرونده حقوقی در تمامی موضوعات جزو افتخارات این مجموعه است.

شما میتوانید جهت رزرو مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل میتوانید با شماره تلفن 87132 – 021 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت www.yasa.co مراجعه کنید. 

  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
بسیار عالی ، موفق باشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر