بازدید 5765

بازیکن25ساله در ترکیب جوانان استقلال تهران!

کد خبر: ۷۷۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰ 17 February 2018

با اتمام بازی های لیگ برتر جوانان کشور، باشگاه های نفت تهران ، پرسپولیس و پیکان از تیم استقلال تهران به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، از لیگ برتر جوانان خبر می رسد که تیم جوانان استقلال تهران با بازیکن 25 ساله ای به نام حسین توکلی در این مسابقات حاضر شده است . گویا این فرد با سه شناسنامه متفاوت اقدام به بازی در فوتبال ایران کرده و در اقدام آخر خود با شناسنامه جعلی به بازی در تیم جوانان استقلال مشغول شده است.این فرد با شناسنامه ای جعلی ، ابتدا با نام رضا توکلی در جوانان صبای قم شروع به کار کرده است و با شکایت باشگاه شهید وفایی شیراز ، این بازیکن و این باشگاه قمی محروم شده اند.

این بازیکن با شناسنامه دیگر به نام سامان بازگیر برای باشگاه تهران مبدل به میدان رفته و کمیته انضباطی برای این پرونده هم رای محرومیت صادر کرده است اما این پایان کار توکلی نبوده است و این فرد با شناسنامه ای دیگر به نام حسین توکلی با باشگاه استقلال تهران قرارداد امضا کرده و با 25 سال سن برای تیم جوانان استقلال به میدان رفته است. حال باشگاه های پیکان ، پرسپولیس ، نفت تهران و المپیک اندیشه با ارسال شکایت نامه ای به کمیته استیناف خواستار بازنده کردن استقلال در بازی هایی که این بازیکن حضور داشته است ؛ شده اند و باید منتظر بمانند ، چه حکمی در رابطه با این پرونده صادر می شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار