بازدید 6255

رضیان: وضعیت بازار ارز نگران‌کننده است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت بازار ارز نگران‌کننده است و مردم نگران وضعیت معیشتی خودشان هستند. پایین آمدن ارزش پول ملی فقر را در کشور افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۷۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 17 February 2018

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت بازار ارز نگران‌کننده است و مردم نگران وضعیت معیشتی خودشان هستند. پایین آمدن ارزش پول ملی فقر را در کشور افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، عبدالله رضیان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی عصر امروز مجلس گفت: با پایین آمدن ارز پول ملی فقر در کشور افزایش می‌یابد و از طرفی دیگر تولیدکنندگان در کشور با رکود جدی مواجه می‌شوند. توجیه بانک مرکزی و بی‌تفاوتی مدیران اقتصادی برای مردم و مجلس قابل پذیرش نیست و رئیس‌جمهور باید پاسخگو باشد.

وی در تذکری دیگر درخصوص اعتبارات زیرساختی روستاها بیان کرد: این اعتبارات شدیداً کاهش یافته و فرسودگی آسفالت بین‌روستایی و شبکه آب و برق روستاها و نبودن اعتبارات مناسب باعث گله‌مندی شدید روستاییان شده است و شوراهای اسلامی دهیاران امکان ارائه خدمات ندارند. طرح‌های هادی عملا تعطیل شده، در این رابطه باید در لایحه بودجه توجه کافی صورت گیرد.

رضیان ضمن تشکر از وزارت جهاد کشاورزی برای خرید تضمینی ۳۰ هزار تن مرکبات شمال کشور بیان کرد: تولید مرکبات در شمال بیش از دو میلیون تن است و محصولات بر روی دست کشاورزان باقی مانده و خریدار وجود ندارد. خرید تضمینی ۳۰ هزار تن حدود یک‌ونیم درصد از تولید است و این میزان خرید نمی‌تواند برای کشاورز کمک باشد و بیشتر کمک به دلالان است. عملکرد ضعیف تعاونی باغداران استان و خصوصا شرکت تعاونی روستایی دولتی استان مازندران شرایط را برای کشاورزان سخت‌تر کرده است و فقط برای خواص فایده دارد.

وی در پایان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وضعیت بیمارستان رازی قائمشهر مناسب نیست و سه سال از تعهد برای پایان ساخت آن سپری شده است و ۴۵ درصد پروژه پیش رفته و بسیاری از بیماران در داخل کانتینر درمان می‌شوند. وزیر محترم توجه بیشتری داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر