بازدید 3190
نیک‌فر:

دولت باید عزم جدی برای مبارزه با فساد داشته باشد

نماینده لاهیجان گفت: انتظار می‌رود در دولت با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب، عزم و اراده قوی برای از بین بردن فساد ایجاد شود.
کد خبر: ۷۷۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 17 February 2018

نماینده لاهیجان گفت: انتظار می‌رود در دولت با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب، عزم و اراده قوی برای از بین بردن فساد ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله نیک‌فر در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی عصر امروز مجلس بیان کرد: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری دارند، انتظار می‌رود وزرا و دولت محترم با فساد اداری و مالی که در استان‌ها گسترده‌تر است، با عزم و اراده جدی برخورد کنند.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: انتظار تسریع در پرداخت مطالبات بهای برگ سبز چای انتظار می‌رود از استاندار و ریاست محترم سازمان چای انتظار حل این مشکل را داشتیم ولی تاکنون لاینحل باقی مانده است. کشاورزان تا کی باید منتظر بمانند در حالی به نان سفره خود محتاجند؟

نیک‌فر در ادامه گفت: وزیر جهاد کشاورزی شما چه مسئولیتی در جلوگیری از واردات چای و برنج و پیگیری برای افزایش عوارض گمرکی این محصولات دارید؟ محصولات کشاورزی از جمله چای و برنج بر روی دست کشاورزان مانده است و خریداری برای آنها وجود ندارد. چاره کار چیست؟

وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نسبت به اتمام و بهره‌برداری از راه سراوان ـ لاهیجان و تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان اهتمام ویژه داشته باشید. ترافیک مداوم و حوادث جاده‌ای و تلفات زیاد را مردم منطقه تا کی باید تحمل کنند. آقای آخوندی ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان لاهیجان هنوز آسفالت نشده است و راه‌های آسفالت شده نیز در بحران‌های برف اخیر تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در پایان گفت: تصمیم آموزش و پرورش درخصوص مدارس سمپاد سبب یأس و ناامیدی نخبگان نسبت به آموزش و پرورش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل