بازدید 4834

اعلام جوایز بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه

کد خبر: ۷۷۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 17 February 2018

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه جوایز بیست‌و‌ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش آنا، ثبت‌نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان پایان یافت و در این مدت در مجموع 4 هزار و ۶۲۴ دانشجو در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر از این دانشجویان موفق به ثبت مدارک خود در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه شدند.

در این دوره از جشنواره ۱۳ دانشجو منتخب به عنوان دانشجوی نمونه از مجموعه وزارت بهداشت و ۲۷ دانشجو از دانشگاه‌های وزارت علوم معرفی و تجلیل می‌شوند.

اختتامیه این دوره از جشنواره به میزبانی وزارت بهداشت و در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزرای بهداشت و علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور روز 9 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه، در دوره بیست‌وششم این جشنواره غیر از اهدای هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تاکین هزینه صددرصدی برای منتخبین مقطع دکتری، استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد ملی نخبگان و ارائه اولویت‌دار تسهیلات کارآفرینی به طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان نمونه در نظر گرفته شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر