بازدید 5943

پیشنهاد جالب شفر به پرویز مظلومی چه بود؟

او به من گفت که در کنار تیم باش و با ما به سفرها بیا ولی به او گفتم که اگر من در کنار تیم باشم برای استقلال حاشیه ایجاد می‌شود. بهتر است از دور به حمایت از این تیم بپردازم.
کد خبر: ۷۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 17 February 2018

سرمربی سابق استقلال درباره ارتباطش با وینفرد شفر سرمربی آلمانی فعلی آبی ها اظهار نظر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی گفت: من چند وقت پیش به باشگاه رفته بودم و در آنجا دیداری هم با آقای شفر داشتم. ایشان نظرش نسبت به پیشکسوتان استقلال خیلی خوب است. شفر از ایران شناخت خوبی دارد و مربی با تجربه‌ای است که از لحاظ روحی – روانی استقلال را تکان داده است. او به من گفت که در کنار تیم باش و با ما به سفرها بیا ولی به او گفتم که اگر من در کنار تیم باشم برای استقلال حاشیه ایجاد می‌شود. بهتر است از دور به حمایت از این تیم بپردازم.

پرویز مظلومی که در تاریخ استقلال ملقب به پرویز سوبله چوبله شده است! درباره مصاف استقلال و الهلال گفت‌: خیلی حیف شد استقلال بازی قبلی را نبرد. نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم کاملا بر بازی سوار شدیم. واقعا اگر می‌باختیم خیلی حیف می‌شد. الریان مقابل استقلال کم آورده بود. دلیلش هم بازی خوب استقلال و سن بالای بازیکنان الریان بود. بازی با الهلال خیلی سخت است، درست است که این تیم چند غایب دارد ولی کار ما سخت است. ای کاش خودمان میزبان بودیم و با ۱۰۰ هزار نفر به مصاف حریف می‌رفتیم. الهلال در عمان طرفداران زیادی دارد و برای آنها این مصاف نوعی بازی خانگی است. امیدوارم که استقلال پیروز این میدان باشد. استقلالی‌ها نباید از الهلالی‌ها بترسند بلکه این الهلالی‌ها هستند که باید از استقلال بترسند چرا که الهلالی‌ها خواهان بازی در زمین بی طرف بودند و این ناشی از ترس آنها است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل