بازدید 5653

طارمی با گلزنی به مصاف تراکتور رسید+عکس

طارمی امشب در چهارمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر موفق شد نخستین گلش در این رقابت‌ها را به ثمر برساند و بعد از گلزنی برابر الجزیره امارات، برای دومین مسابقه متوالی این کار را انجام دهد
کد خبر: ۷۷۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 16 February 2018

ستاره ایرانی الغرافه در حضور تعویضی خود مقابل الخریطیات موفق به گلزنی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از مسابقات هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر الغرافه که همانند هفته قبل مهدی طارمی را به دلیل استراحت برای بازی لیگ قهرمانان آسیا، در ابتدای مسابقه روی نیمکت داشت از ساعت ۱۹:۲۵ امشب در استادیوم ثانی بن جاسم مقابل الخریطیات رده دهمی قرار گرفت.

عثمان الیهری در دقیقه ۱۸ با شوت داخل محوطه جریمه دروازه الخریطیات را باز کرد و نیمه اول با همین تک گل به سود الغرافه خاتمه یافت. طارمی در دقیقه ۶۸ به‌عنوان سومین تعویضی الغرافه به جای سعید عیسی وارد زمین شد و مثل چهار شب قبل که در لیگ قهرمانان آسیا دروازه الجزیره را باز کرده بود، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی امشب با الخریطیات توانست گلزنی کند تا تیمش در این دیدار خانگی به برتری ۲ بر صفر برسد.

یاران طارمی که بعد از یک باخت در لیگ ستارگان و یک شکست در لیگ قهرمانان آسیا موفق به پیروزی شدند، با غلبه بر الخریطیات به امتیاز ۲۳ رسیدند و جایگاه ششم جدول را حفظ کردند. الغرافه قطر در نخستین دیدار لیگ قهرمانان با نتیجه ۳ بر ۲ در زمین الجزیره امارات مغلوب شد و دوشنبه هفته آینده(سی‌اُم بهمن ماه) در هفته دوم مسابقات آسیایی میزبان تراکتورسازی خواهد بود. 

طارمی امشب در چهارمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر موفق شد نخستین گلش در این رقابت‌ها را به ثمر برساند و بعد از گلزنی برابر الجزیره امارات، برای دومین مسابقه متوالی این کار را انجام دهد تا نشان دهد برای دیدار آسیایی با تراکتورسازی در آمادگی بالایی به سر می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار