بازدید 5647
رانندگان از تردد غیر ضرور خودداری کنند

آغاز بارش برف شدید در هراز

رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بارش برف شدید در محور هراز خبر داد و از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند.
کد خبر: ۷۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 16 February 2018

رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بارش برف شدید در محور هراز خبر داد و از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند.

سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار مهر اطهار داشت: هم اکنون شاهد بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی شرق استان تهران هستیم

وی افزود: این بارش در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه به صورت برف است، اما علی رغم این بارش تردد خودروها به صورت عادی و روان در محورهای مذکور در جریان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات زمستانی و ایمنی همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند و افزود: رانندگان هنگام بارندگی دقت بیشتری داشته و از سالم بودن برف پاک کن های جلو و عقب خودرو مطمئن باشند.

محبی با بیان این که هنگام بارندگی، حداکثر سرعت های مجاز تعیین شده برای معابر مختلف کاهش می‌یابد، گفت: رانندگان عزیز اگر هنگام بارش باران مجبور به گرفتن ترمز شدید شدند، چند بار به طور پیایی پا را روی ترمز فشار دهند، تا از لغزش خودرو جلوگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار