بازدید 4929

رژیم صهیونیستی سوریه را تهدید کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی خود، سوریه را تهدید کرد که اگر دمشق بخواهد در نزدیکی مرز این رژیم از سلاح شیمیایی استفاده کند، با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 16 February 2018

رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی خود، سوریه را تهدید کرد که اگر دمشق بخواهد در نزدیکی مرز این رژیم از سلاح شیمیایی استفاده کند، با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.


به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم» وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی این تهدیدات را در نامه ای به شماری از سفیران خود در کشورهای مختلف اعلام کرده است.
رژیم صهیونیستی در ادامه این نامه مدعی شد: حضور ایران در سوریه، نقض حاکمیت اسرائیل و اوضاع جاری در تمامی منطقه را تشدید خواهد کرد، از این رو تل آویو هرگز اجازه این کار را نخواهد داد.
«فیصل المقداد» معاون وزیر امور خارجه سوریه دیروز (چهارشنبه) اظهار داشت، تهدیدهای برخی کشورها و ادعاهای آنها در باره استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی فقط برای توجیه اقدامات خصمانه خودشان است.
وی از سازمان ملل و جامعه بین الملل خواست درباره تحرکات آمریکا تحقیق کنند. وی گفت، اقدامات این کشور ثبات سوریه را تهدید کرده و به حاکمیت این کشور خدشه وارد می کند.
منابع وابسته به گروه های مخالف و تروریستی سوریه 15 فروردین96 (4 آوریل 2017) از انفجار شیمیایی در شهر خان شیخون در جنوب استان ادلب خبر دادند و همسو با آنها، آمریکا و چند کشور غربی بدون ارائه دلیل و مدرک، دمشق را متهم به ارتکاب این اقدام کردند.
همین امر بهانه لازم را به آمریکا داد تا ارتش این کشور، 18 فروردین ماه 96 (هفتم آوریل 2017) با شلیک 59 موشک، پایگاه هوایی شعیرات در استان حمص سوریه را هدف حملات خود قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار