بازدید 7044

لیورپول اژدهای دراگو را در غارش کشت

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایشی بی نقص ارائه دادند و به لطف درخشش مثلث هجومی شان توانستند به یک پیروزی پرگل برسند که صعودشان به مرحله بعد را تقریبا قطعی کرد.
کد خبر: ۷۷۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 15 February 2018

لیورپول در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پورتو به پیروزی عجیب 5-0 رسید تا صعودش به مرحله بعد را از همین حالا قطعی کند و منتظر س هفته دیگر نباشد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایشی بی نقص ارائه دادند و به لطف درخشش مثلث هجومی شان توانستند به یک پیروزی پرگل برسند که صعودشان به مرحله بعد را تقریبا قطعی کرد. 

شرح گل ها
پورتو 0-1 لیورپول | مانه (25): وینالدوم از پشت محوطه جریمه حرکت کرده و اقدام به شوت زنی می کند. شوت دفع شده به مانه در سمت چپ می رسد که مهاجم سنگالی شوت می زند و دروازه بان پورتو نمی تواند این ضربه را کامل دفع کند.

پورتو 0-2 لیورپول | صلاح (29): شوت میلنر به تیرک برخورد می کند. توپ برگشتی به صلاح رسیده و پس از دریبل دروازه بان گل دوم تیمش را می زند.

پورتو 0-3 لیورپول | مانه (53): ضد حمله سریع لیورپول با صلاح شکل می گیرد. وی به فیرمینو پاس داده که ضربه او را دروازه بان پورتو مهار می کند و توپ برگشتی را مانه به گل سوم تبدیل می کند.

پورتو 0-4 لیورپول | فیرمینو (69): پاس مانه به سمت چپ برای میلنر می رود. وی پاسی عرضی درون محوطه جریمه به فیرمینو می دهد که وی به آسانی گل چهارم تیمش را می زند.

پورتو 0-5 لیورپول | مانه (85): شوت محکم مانه از پشت محوطه جریمه پورتو به گل پنجم لیورپول تبدیل می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان