بازدید 3133

مردم اهر و هریس از تسهیلات بانکی مربوط به زلزله زدگان محروم هستند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات بانکی مربوط به زلزله زدگان عنوان کرد: مردم اهر و هریس با وجود نص صریح قانون از تسهیلات بانکی محروم هستند.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 14 February 2018

بیت‌الله عبداللهی درنشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، 25 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به عدم اجرای بند (د) قانون بودجه سال 96 و بند(خ) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص امهال وام به زیان‌ده بودن حوادث غیرمترقبه و زلزله اشاره کرد و خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی گفت: متأسفانه مردم اهر و هریس نمی‌توانند از تسهیلات بانکی در این خصوص بهره‌مند شوند و با توجه به جلسات برگزار شده در این باره با مسئولان ذیربط امیدواریم وعده‌های داده شده از سوی مسئولین عملی شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس تصریح کرد: امروز فرهنگیان به اقداماتی که نمایندگان برای آنها انجام می‌دهند، چشم دارند و ما نباید با غفلت از این قشر مهم زیان‌های جبران‌ناپذیری را به سیستم آموزش و پرورش کشور وارد کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه بودجه کشور امروز صرف پرداخت یارانه و حقوق کارکنان می‌شود و بودجه‌ای برای پروژه‌های عمرانی باقی نمی‌ماند و این پروژه‌ها با حداقل اعتبار پیش می‌رود.

عبداللهی اضافه کرد: این مسئله به بیکاری جوانان و افزایش آمار بیکاران قطعا دامن می زند و مشکلات گسترده‌ای را ایجاد می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان