بازدید 3196

جزئیات ثبت نام آزمون دکتری پزشکی تربیت مدرس

کد خبر: ۷۷۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 14 February 2018

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۹۷ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برای دوره‌های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۷برگزار می‌شود.

آزمون کتبی به طور متمرکز و به صورت تستی، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برگزار می‌شود. در این دوره شرایطی فراهم شده است که داوطلب بتواند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی که در دو روز متفاوت برگزار می‌شود، شرکت کند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره‌های دکتری تخصصی یا دکتری پژوهشی هستند که در فرم ثبت نام باید یکی از آنها را انتخاب کنند.

آزمون شفاهی (مصاحبه) برای دوره دکتری تخصصی توسط مناطق آمایشی (دانشگاهها) و برای دوره دکتری پژوهشی توسط سازمانها/ مؤسسات و دانشگاههای علوم پزشکی مجری دوره دکتری پژوهشی برگزار خواهد شد. دانشگاه تربیت مدرس درمنطقه آمایشی ۱۰ در کنار دانشگاه علوم پزشکی ارتش، انستیتو پاستور ایران، ایران، بقیه الله (عج)، تهران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه شاهد، سازمان انتقال خون ایران، شهیدبهشتی، علوم بهزیستی و توانبخشی و دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، از بین داوطلبانی که در آزمون کتبی (مرحله اول) حدنصاب نمره لازم را (با توجه به سهمیه داوطلب) کسب کرده باشند، به تعداد دو برابر ظرفیت آن رشته انتخاب می‌شوند و بر اساس اولویت نمره کتبی و انتخاب محل به مناطق آمایشی معرفی خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر