بازدید 6872

لقب رسانه ازبک به گلزن19ساله پرسپولیس:قاتل قارشی

کد خبر: ۷۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 14 February 2018

درخشش آقای گل حاضر لیگ برتر ایران در مصاف با نسف قارشی باعث شد تا رسانه های ازبک به مهاجم پرسپولیس لقب قاتل 19 ساله بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، نمایش درخشان علی علیپور در مصاف با نسف قارشی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا که توام شد با ثبت دو گل و ایستادن این بازیکن در جمع برترین گلزنان فصل تازه شروه شده لیگ قهرمانان باعث شد تا رسانه های ازبکستان در توجهی ویژه به این بازیکن لقب «قاتل 19 ساله» را به علیپور بدهند.

 در خبری که سایت sportsuz روی خروجی خود قرار داد، آمده است:«درورزشگاه آزادی یکگ بازیکن جوان و 19 ساله به نام علی علیپور با دو بار باز کردن دروازه نسف زمینه برد سه گله پرسپولیس را فراهم کرد تا بتوان از او به عنوان قاتل مردان قارشی نام برد، بازیکنی که این فصل به پدیده فوتبال ایران تبدیل شده و در حال حاضر با 17 گل زده آقای گل لیگ برتر ایران نیز لقب گرفته است و با این روند قطعا خبرهای بسیار زیادی از او در سال های آتی شنیده خواهد شد».

 علی علیپور با دو بار گشودن دروازه نسف قارشی در ورزشگاه آزادی توانست در اولین روز لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در کنار بغداد بونجاح مهاجم مراکشی السد در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گرفته و خود را مدعی کسب عنوان آقای گلی نشان بدهد. روندی که اگر ادامه پیدا کند قطعا شانس های او برای رسیدن به جام جهانی با پیراهن ایران را افزایش خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل