بازدید 19633
توضیحات افشاگرانه نماینده عصبانی شهریار +فیلم

برای افتتاح سه دهنه مغازه، چند صد بنر بزرگ زدند و استاندار را دعوت کردند!

«نماینده شهریار که متوجه شده بود نامش در بنر‌های خوشامدگویی و لوح افتتاح نیست، عصبانی شد و به مسئولان تاخت»؛ این توضیحاتی است که به فیلمی سنجاق شده و در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته است. اما واقعیت چیست؟
کد خبر: ۷۷۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 14 February 2018
«نماینده شهریار که متوجه شده بود نامش در بنر‌های خوشامدگویی و لوح افتتاح نیست، عصبانی شد و به مسئولان تاخت»؛ این توضیحاتی است که به فیلمی سنجاق شده و در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته است. اما واقعیت چیست؟

به گزارش «تابناک»؛ از جمله اقداماتی که از گذشته به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سنجاق شده و هر ساله در دستور کار مسئولان مختلف قرار می‌گیرد، سنت افتتاح پروژه‌هایی ا‌ست که در آستانه بهره برداری قرار دارند. پروژه‌هایی که اغلب در زمره دستاورد‌های دولتمردان قرار می‌گیرند و برای رونمایی از آنها، مراسمی ویژه تدارک دیده می‌شود.

اتفاقی به شدت تکراری که نیازمند توضیح نیست، ولی در روز‌های اخیر، یک نمونه از آن به شدت جنجالی شد و کاری کرد که توضیحاتی به آن پیوست شود. مراسمی که در شهریار، در نزدیکی تهران رقم می‌خورد و آن گونه که فیلم منتشره از آن نشان می‌دهد، یک معترض عصبانی داشت. فردی که از قضا نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی است و فریادهایش در آن فیلم را بسیاری از مردم دیده‌اند و متعجب شده‌اند.

اتفاقی که گفته می‌شد به دلیل درج نشدن نام این نماینده در بنر‌های خوشامدگویی و لوح افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی رخ داده است. روایتی که «محمودی شاه‌نشین»، نماینده شهریار را بر آن داشته تا در گفت و گویی با خانه ملت آن را تکذیب کرده و واقعیت ماجرا را شرح دهد؛ روایتی جدید که حاوی نکات جالب توجه زیادی است تا جایی که می‌توان آن را افشاگرانه قلمداد کرد و از شنیدنش شگفت زده شد!


این روایت را ببینید و بشنوید؛
 
تعداد بازدید : 2442

آن گونه که محمودی توضیح می‌دهد، دلیل عصبانیت وی در روز افتتاح ایستگاه ۱۰۱ آتش نشانی شهریار، نه آن گونه که در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری گفته شده، که چندین و چند مورد متعدد است. از گزارش خلاف واقع و تشریفات زاید گرفته تا بی توجهی به جایگاه نمایندگی مجلس که همان درج نشدن نام وی در لوح افتتاحیه است!

این نماینده در توضیح چرایی عصبانیتش، به اشکال عمده پروژه‌های افتتاح شده در آن روز اشاره کرده و می‌گوید: «قبل از آن چند عامل دست به دست هم دادند که ذهنیت ما را نسبت به افتتاح این پروژه‌ها مخدوش کرده بود؛ [عواملی از جمله]معرفی پروژه‌ها با آب و تاب زیاد در حالی که حجم پروژه‌ها به نسبت این جمع و گروه [افتتاح کننده]خیلی کوچک بود. اوج این کار در پروژه آتش‌نشانی بود.»

وی در ادامه در خصوص اشکالات افتتاحیه این پروژه خاص می‌گوید: «در خیابان دویست سیصد متری بیش از دویست سیصد بنر بزرگ زده بودند که حاوی عکس‌هایی از مسئولان از جمله استاندار و نماینده مجلس بود و تزئیناتی که برای افتتاح سه دهنه ساختمان که چند ماشین آتش‌نشانی از ایستگاه دیگر در آن گذاشته بودند. این ما را برافروخت که این چه پروژه‌ای است؟»

محمودی در ادامه می‌افزاید: «خانمی خوشامدگویی کرد که هم اسم امام جمعه را نبرد و هم به جایگاه نمایندگی توجهی نکرد [اسم محمودی، نماینده شهریار را نیاورد]. اینکه گفتم "من هیچی! "، دوستان فکر کردند به خاطر بنر می‌گویم. متأسفانه [احتمالا منتشر کنندگان فیلم ماجرا و خبر آن]بداخلاقی‌ هم کردند. [آن خانم] توضیح داد که این پروژه با هزینه سیصد میلیون تومانی که آقای فرماندار و شهردار هزینه کردند ساخته شده [یعنی از محل اعتبارات فرمانداری و شهرداری بوده، در حالی که] و از محل ارزش افزوده هزینه شده بود.»

او در ادامه توضیح می‌دهد: کنار ایستاده و استاندار تعارف می‌کند که برای افتتاح پیش برود که در جواب می‌گوید: «نیاز نیست من بیایم. به نظر من به جای افتتاح ایستگاه باید می‌رفتیم بنر‌ها را افتتاح می‌کردیم، چون تعداد و حجم بنر‌ها بیشتر از حجم پروژه بود!»

پایان این توضیحات، تن دادن نماینده به اصرار استاندار برای حضور در افتتاح پروژه است و این نکته که وی به «تشریفات زاید» و «گزارش خلاف واقع» اعتراض داشته، عصبانیتش اتفاق جالبی نبوده، اما ابعاد پروژه هم در قد و قواره‌ای نبوده که برایش استاندار را فرا بخوانند و از وی دعوت کنند چراکه این دست اتفاقات مردم را بدبین می‌کند.

توضیحاتی که به نظر کاملا گویاست، نیاز به هیچ شرح و بسطی ندارد و حتی نتیجه گیری مناسبی نیز برای آن تدارک دیده شده است؛ اینکه افتتاح چند دهنه مغازه با آن همه آب و تاب و تشریفات هزینه بر و زائد، نتیجه‌ای جز بدبین کردن مردم به این دست اتفاقات ندارد؛ چیزی که به نظر نمی‌رسد هدف افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۴
چاپلوسی برخی کارمندان ادارات شهرها برای فرماندار و نماینده و استاندار و ... به بهانه افتتاح و پست و سمت جدید و از این دست بهانه ها دیگه به حد مشمئز کننده ای رسیده. چرا دولت یک بار برای همیشه این مدل چاپلوسی ها رو ممنوع نمیکنه ؟؟؟
بد نیست هزینه یک سال این کارا رو محاسبه کنن تا ببینن با پولش چه کارهای بزرگی میشه انجام داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
یکبار برای همیشه این افتتاح های پاچه خوارانه رو جمع کنن.
وظیفه شونو تو بوق و کرنا میکنن. اصلا نماینده مجلس کارش قانونگذاریه تو افتتاح ها چه میکنه؟
همه بروژها همينه افتابه لگن هفت دست .....
سلام
نمی خواهم اشکال بگیرم که کی چه گفت و کی چه کرد، هایی می آید و هویی جوابش میشود وهرطرف توجیهی دارد.
تشنه قدرت -پول - خود بزرگ بيني......توجيه خنده دار عكس العمل بچه گانه.......حيف كه تابناك نظرمو نميزاري
زمانیکه رفسنجانی رئیس جمهور بود ساختمان پایانه اتوبوس بین شهری را در شیراز افتتاح کرد !!!!!
چنین جمله ای که بریم بنر رو افتتاح می کردیم نیست بلکه میگه اسم من وقتی نیست برای چی باید افتتاح کنم
این توضیحات نشان داد بی اخلاقی آقای نماینده فراتر از کلیپ منتشرشده می باشد
لطفا به جای اینکه به انگیزه اعتراض یا انتقاد توجه کنید، بفرمایید این انتقاد به جا است یا نا بجا؟!
متاسفانه در کشور ما در بسیاری از موارد بجای توجه به انتقاد و رفع آن اشکال به نیت خوانی و انگیزه خوانی روی می آورند و حقیقت را لوث می نمایند.
در شهر ما چی میگید که مسولان(فرمانداروامام جمعه وکی وکی)آبخوری مدرسه افتتاح کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با این بخور بخورها و.... دیگه میخواستی چی افتتاح کنند ورزشگاه نیوکمپ؟یا کارخانه فولکس واگن(بزرگترین کارخانه تولید خودرو در جهان)؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
در گیلان کمی وضع بهتر بود !!!! مثل افتتاح نمایشگاه ماشین و کارگاه سوهان پزی
تصمیمات هیجانی مردم تو انتخابات به همچین نتایجی میرسه.دولت پاکدستان رفت و دولت راستگویان و درست کرداران امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
برو بابا. من از موقعی که یادمه همین آش بوده و همین کاسه!
استاد توجیه المسائل هستند ایشون
این ادم نیازمند و محتاج بلاشک به رای مردم هست و این رفتارشه . یک لحظه شما فکرش رو بکنید که همین شخص در یک نهادی باشه که پاسخگویی هم نداره و کم هم نیستن ببینید اونوقت چکارها که نخواهد کرد . نماینده مردم حرمت داره!!! کی به تو نمایندگی داره اقایی که ادعات داره اسمان پاره میکنه . چیکاره هستی تو بجز خادم ملت و دستور بر ملت . نماینده هیچی نیست دقیقا هیچی نیست به جز معتمد و نوکر ملت . تو نوکری اقای فلانی نوکر این ملت بد بهخت که به تویی رای دادن که الان هوا ورت داشته قکر کردی کی هستی .دموکراسی بدون ایجاد زمینه های لازمش دقیقا نتیجش میشه اوضاعی که الان در ایران حاکمه . یعنی وجود همین یه نفر برای به گند کشیدن کل وجود و نهاد دموکراسی کافیه
عذر خواهی میکرد شاید بهتر بود تا توضییح
نود و نه دلیل برای یک خطا یعنی صد خطا
اقامن یادمه یک زمانی برای افتتاح دستشویی هم استاندار می امد و امار دستشویی ها را با قبل از انقلاب مقایسه می کرردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
به خدا کاش دستشویی درست کنند. ما هر جا رفتیم ایرانگردی با مشکل دستشویی مواجه شدیم. گردشگران خارجی قرصهایی رو همراشون میارن میخورن تا اجابت مزاجشون رو به تاخیر بندازه. از بس وضع دستشوییهامون خرابه.
نماینده محترم شهریار غصه نخورند ما یک ساختمان ۴واحده سنتی ساز داریم میسازیم برای افتتاحش ایشون را حتما دعوت می کنیم
تابناک تو جیز جدیدی از این صحبتها کشف کردی؟دقیقا چی کشف کردی اینطور اینجا افشاگرایانه زدی!!!! آهان اینو کشف کردی : از این به بعد بنرها تقسیم شن.نفری 100 خوبه؟ 100 نماینده 100 استاندار 100 امام جمعه. سه تا هم لوح بذارند هر کی پره خودش رو کنار بزنه.که اینجور ناز نکشن واسه پرده کنار زدن.یاد یکی از بچه ها افتادم میخواستن کیک قاچ بزنن باید اول اون میزد و الا قهر میکرد میرفت.بری نازشون بکشی بیا تو بزن صلا تو نزنی نمیخوریم.بعدش هم بلند میگفتیم این کیکو سعید جون قسمت کرده همه آفرین میگفتن.دست کف.اونم یه کیفی میکرد براش دست زدیم.
جناب نماینده واقعا اگر به فکر خدمت و کار هستند جاده شهر یار - تهران (500متر )بیان درست کنن که ملت روزی چهار ساعت تو ترافیک گیر نکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
من فکر میکنم کلا ساخت و سازها و عمران و اینها وظیفه نماینده مجلس نیست. وظیفه نماینده مجلس قانونگذاریه همونجور که اسمش روشه قوه مقننه! بهتره بجای اینکارهابه اصل وظیفه اشون در مجلس برسن
عقده حقارت.
قیافه نماینده هامون هم مثل نماینده نیست. اروپا و آمریکا نماینده اش رو نگاه میکنی حال میکنی. هیکل میزون ، خوش صحبت ، شیک پوش و جدی. تو ایران چی؟
مشکل فقط نبود اسم ایشون بود و حالا میگه نه مشکل اصل پروژه بوده اگه اسمش بود یه پروژه بزرگ ازش میساخت در لالیگا
من خودم تو اون جلسه افتتاح بودم بر عکس توضیحات آقای محمودی همونطور که تو متن فیلم منتشر شده هست ایشون ار اینکه اسمش تو بنر ها نیست عصبانی شده . دقیقا از این مطلب شاکیه که چرا تو بنر ها ازش تشکر نشده .
حالا وقتی این ویدئو پخش شده اومده درستش کنه این توچیهات رو آورده .که اگر سکوت می کرد سنگین تر بود
الان نقش امام جمعه چی بود در این حالا بگید پروژه عظیم؟؟
پیامبر اکرم می فرمایند بر چهره چاپلوس خاک بپاشید. متاسفانه امروز بنرزدن مصداق واقعی چاپلوسی است. در صباشهر شهریار کوچه ای را آسفالت کرده اند و در جلوی شهرداری بنری خیلی بزرگ زده اند جهت تشکر از شهرداری و شورا بابت آسفالت. مگر بهسازی کوچه ها از محل پرداخت عوارض و مالیات وظیفه ذاتی شهرداری نیست؟ پس تشکر بنری چه معنا دارد؟ اگر اینحوره واسه تک تک کارکنان دولت از جمله معلمان پرستاران کارگران و... هر روز باید بنر زد. بیایید به جای بنر زدن مطالبه گر باشیم و بر چهره چاپلوسان خاک بپاشیم.
متاسفانه این وضعیت درکشور نهادینه شده که صرفا نمادین بوده و فقط تبلیغاتی وانتفاع گروه یا افراد خاصی نتیجه آن میباشد.. حتی به دانشگاهها نیز سرایت کرده ، افتتاح به اصطلاح پروژه هایی در حد یک در ورودی دانشکده...!!!!؟
تو که چاپ نمی کنی ولی این نماینده هم اصلاح طلب بود... اینو چی میگین؟
عطش قدرت ...

سخنرانی های افتتاحیه افتضاح ترین نوع به نمایش گذاشتن حماقت انسان است.

بی ربط بدون اینکه از جزییات اطلاع داشته باشند و مملو از شعار...
وقتی نماینده و دولت به فکر خودشان هستند و به فکر ابادی مملکت نیستند مهم نیست چه را افتتاح می کنند می خواهند حس قدرت طلبی خود را ارضا کنند و به فکر مردم نیستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان