بازدید 5160

4 بازی و 4 امتیاز هفته اول برای نماینده‌های ایران

تراکتور به مصاف الغرافه با اسنایدر و طارمی خواهد رفت، ذوب آهن در اصفهان میزبان لوکوموتیو است، پرسپولیس در قطر میهمان ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی آماده خواهد بود و استقلال در زمین بی طرف مسقط به مصاف الهلال عربستان می رود.
کد خبر: ۷۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 13 February 2018

نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان عملکرد خیلی خوبی نداشتند و یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست به دست آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، ذوب آهن در اولین گام با وجود پیشی 75 دقیقه ای از حریف، نتوانست پیروزی را حفظ کند و در نهایت با 3 گل مغلوب الدوحیل قطر شد تا استارت ایرانی ها با باخت باشد. چند ساعت بعد، تراکتور نمایش قابل قبولی در دیدار با الاهلی ارائه کرد اما مغلوب این تیم عربستانی شد تا در ورزشگاه خالی عمان، اولین بازی خانگی را از دست بدهد اما امروز ایرانی ها روز بهتری را سپری کردند و موفق به کسب 4 امتیاز شدند.

پرسپولیس با 3 گل نسف قارشی را برد تا اولین پیروزی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان 2018 را به دست آورد، استقلال هم با گل دقایق پایانی، موفق به کسب یک امتیاز شد تا سهم 4 نماینده فوتبال ایران از بازی اول مرحله گروهی 4 امتیاز باشد؛ به عبارتی، ثبت میانگین یک امتیاز به ازای هر بازی.

 حال باید امیدوار به هفته آینده بود. جایی که تراکتور به مصاف الغرافه با اسنایدر و طارمی خواهد رفت، ذوب آهن در اصفهان میزبان لوکوموتیو است، پرسپولیس در قطر میهمان ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی آماده خواهد بود و استقلال در زمین بی طرف مسقط به مصاف الهلال عربستان می رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل