بازدید 5330

مهابادي از سرمربیگری نساجی استعفا كرد؟

پیش از این شکست در دربی حیثیتی مقابل بابلی ها و باخت سنگین در سیرجان توسط مهابادی به کارنامه نساجی الصاق شده بود و سومین باخت در نیم فصل دوم برای نساجی که با خریدهای جدیدش بسیار تقویت شده است، باورپذیر نیست.
کد خبر: ۷۷۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 13 February 2018

مهابادي استعفا كرد! این شایعه ای است که در فضای رسانه ای لیگ دسته اول پخش شده و هنوز هیچ مقام رسمی باشگاه قائمشهری آن را تایید نکرده است.

به گززارش تابناک ورزشی، تيم فوتبال نساجي مازندران در هفته ٢٣ ليگ دسته اول با نتيجه غیرمنتظره و شوک آور ٣ بر صفر در انزلي مغلوب ملوان شد. شنيده ها حاكي از اين بوده كه سرمربي نساجي كه در كنفرانس پس از بازي هم شركت نكرد، استعفاي خود را به احمد سنجري مديرفني اين تيم اعلام كرده است. البته اين خبر پس از بازي دهان به دهان چرخيده است اما هنوز از هيچ منبعي تاييد يا تكذيب نشده است.
بايد منتظر ماند و ديد در ساعات آتي مسئولان تيم نساجي در قبال نتايج ضعيف اخیر با مهابادي چه تصميمي مي گيرند؟ پیش از این به رغم حمایت قابل توجه و تحسین برانگیز صنیعی فر مالک باشگاه نساجی، نتایجی مثل شکست در دربی حیثیتی مقابل بابلی ها و باخت سنگین در سیرجان توسط مهابادی به کارنامه نساجی الصاق شده بود و سومین باخت در نیم فصل دوم برای نساجی که با خریدهای جدیدش بسیار تقویت شده است، باورپذیر نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر