بازدید 7397
۳

شعار پرسپولیسی ها در آزادی علیه کی‌روش

کد خبر: ۷۷۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 13 February 2018

در پی اتفاقات شب گذشته در برنامه نود و تهمت بزدلی کی روش به علی کریمی روی آنتن زنده تلویزیون، واکنش های گسترده ای در جامعه فوتبال رخ داد اما آن کلمه زشت کی روش امروز باعث خشم پرسپولیسی ها علیه سرمربی مغرور پرتغالی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سکوهای سرخ که از فبل از سوت شروع مسابقه امروز علیه کی روش شعار می دادند، پس از تشویق دقیقه 8 علی کریمی توسط پرسپولیسی ها،یکصدا و به شدت علیه کارلوس کی روش موضع گرفتند.

پس از مناظره شب گذشته کریمی و ساکت در نود، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از علی کریمی حمایت کردند و قرارِ حمایت در ورزشگاه را نیز گذاشتند و در همان هشتمین دقیقه از بازی پرسپولیس و نسف قارشی، آن ها یک صدا نام علی کریمی را صدا زدند و این چنین حمایت شان را از او نشان دادند.  پیش از بازی نیز سرخ ها در هواداری از علی کریمی شعارهایی سر دادند و در شراطی که دقایق بازی به دقیقه 20 نزذیک شد کار به شعار علیه کی روش کشید. آن ها همچنان شعارهایی در این خصوص سر دادند؛ شعارهایی با مضمون حمایت از کریمی و علیه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چراباید یک خارجی بخودش اجازه بدهد در رسانه ملی به اسطوره فوتبال ایران توهین کتد ؟!!!متاسفم
اگر علی کریمی در رفتار و کردار نیز همانند فوتبال مهارت داشت ، نماینده رشت شده بود
سلام
من دیدگاهم این است که جایگاه ملت خیلی بالاتر از اینهاست که چند نفر مثل علی کریمی و یا فردوسی پور و ساکت بیایند ووقت این ملت را بگیرند و برای چند حرف مفت . چون اخرش هم از ان چیزی در نیامد بجز چند بی احترامی به یکدیگر . بهر حال مملکت قانون دارد و اگر خلافی است به سازمان مربوطه ارجاع دهیم اینکه ان یکی بیاید پیامک بدخد و ان یکی هم بیان کند که نشد مناظره .این جلسه یعنی بی محتوا بودن برنامه های اقای فردوسی پور برای ان می اید دو نفر و.... را روبروی هم قرار میدهد . خب علی کریمی مگر برای این مملکت چکار کرده فوتبالیست است در امدش را گرفته مگر در کشور این چند نفر کار کردنند خیلی از افراد هستند مگر کشتی گیر . وزنه بردار . فوتسال و.... کم داریم . چرا در این کشور این نهاد تلویزیون که دست ما است از ان بهره برداری می کنیم به نفع خودمان . این برنامه ۹۰ اخرش فوتبال ایران را به نابودی میکشد . ایا این ایرادات فقط در فوتبال است و بس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان