بازدید 2887
۴

دستگیری شرور به اتهام تخریب هفت خودرو

کد خبر: ۷۷۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 13 February 2018

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تهران گفت: یکشنبه شب اهالی تهرانپارس از تخریب چند خودرو از سوی شرور معروف محله خبر دادند و بلافاصله ماموران وارد عملیات شدند.


به گزارش ابتکار، سرهنگ سعید اعلاقلی‌پور افزود: اهالی خیابان بهار تهرانپارس از تخریب چند خودرو از سوی شرور معروف محله و همدستش در چهارراه تیرانداز خبر دادند. بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع رئیس کلانتری در محل حاضر و مشخص شد دو پسر جوان در حال تخریب خودروهای پارک شده در کنار چهارراه تیرانداز هستند.

وی ادامه داد: با حضور تیم‌های کلانتری دو پسر جوان با موتورسیکلت آپاچی از محل فرار کردند که ماموران به تعقیب آنها پرداختد. در میانه‌راه ترک‌نشین موتورسیکلت از موتور پیاده و در جوی خیابان مخفی شد.

ماموران که متوجه شدند متهم شرور معروف به «محمدبلک» است، به جست‌وجو در جوی آب پرداختند که پسر جوان از داخل جوی خارج و وارد خانه یکی از اهالی شد. ماموران که متوجه خطرات موجود شدند، با حفظ احتیاط به تعقیب او پرداخته و پس از اینکه شرور محله تهرانپارس از داخل چندین خانه فرار کرد، سرانجام او را در خیابان بهار دستگیر کردند.

سرهنگ اعلاقلی‌پور اضافه کرد: در ادامه تیم دیگری از ماموران که به‌دنبال پسر موتور سوار بودند، موفق شدند در اتوبان باقری پس از اخطارهای متوالی، با شلیک گلوله به سمت لاستیک موتورسیکلت متهم را متوقف و دستگیر کنند.

وی گفت: با انقال دو متهم به کلانتری۱۴۷ گلبرگ مشخص شد متهم اصلی محمد، یکی از اراذل‌واوباش معروف منطقه است که با استفاده از قمه اقدام به تخریب هفت خودرو از نوع پژو، ام‌وی‌ام و پراید کرده است. همچنین در بازرسی بدنی متهم مشخص شد او روی پلک‌های خود اسامی دو برادرش را خالکوبی کرده است.

رئیس کلانتری۱۴۷ گلبرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان برای رسیدگی به پرونده‌شان تحویل پلیس امنیت شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با سلام
قضات عالی رتبه دادگستری و ای صاحب منصبان دستگاه قضا با احکام کوبنده خود درس عبرتی به این اشرار و سایر همدستان آنها بدهید طوریکه از ترس نام شما و اسم پلیس بلرزند و اشک بریزند هر دو را فورا بجرم محاربه محاکمه و فورا حکم تیرباران آنها را بدون گذشت و عفو حداکثر تا آخر بهمن 96 اجرا فرمایید. ضمنا به پلیس مجوز دهید اگر اشرار نافرمانی و طغیان کردند با تیر به مغز آنها را آرام کنند و جامعه را امن.
نهایتا یه ماه دیگه آزادند
عجب جانوری!
مردم کی از دست این ارازل و اوباش راحت نمی شن

چرا این ارازل و اوباش تو زندان خودکشی نمی کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر