بازدید 8855
۵
گزارش خسارت69میلیاردی فدراسیون به یک شرکت تا ابهام70هزاردلاری یک قرارداد ایمیلی

مناظره‌زنده‌وجذاب‌کریمی باساکت‌/زمین‌های‌مصادره‌ای‌ازورامین‌تاشمال!

ساکت اقرار کرد که سازمان لیگ بخش عمده ای از طلب باقیمانده از کانون ایران نوین که به بیش از 30میلیارد تومان بالغ می شود را تحت عنوان زمین در شهرهای تهران، ورامین و شهرهای شمال کشور پذیرفته که باید فروخته شده و بدهی مذکور دریافت شود.
کد خبر: ۷۷۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 13 February 2018

بخش اصلی برنامه این هفته نود به مناظره کاپیتان سابق تیم ملی ایران و دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره فساد فدراسیون اختصاص دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مناظره جذابی در برنامه امشب عادل فردوسی‌پور با حضور علی کریمی و محمدرضا ساکت در حال برگزاری روی آنتن زنده است. در نخستین بخش علی کریمی به قرارداد تبلیغات محیطی با شرکت ایران نوین وارد شد که بیش از 69 میلیارد تومان از حق باشگاه ها به عنوان خسارت از این شرکت خصوصی دریافت نشد تا ماجرا به دادگاه کشیده شود.

در ادامه ساکت به ارجاع این پرونده به داوری دادگستری اشاره کرد که پس از کارشناسی رسمی دادگستری این مبلغ کسر شد. اما کریمی به ممنوعیت ارجاع قرارداد نهادهای عمومی غیردولتی به داوری اشاره کرد که در این موضوع تخلف آشکار محسوب می شود و سازمان بازرسی کشور هم به آن ورود کرده است و حتی از فدراسیون طرح شکایت کرده است.

اینکه چگونه تضامین لازم مالی از این شرکت برای عدم انجام تعهد گرفته نشده است نیز دیگر نکته کریمی در این موضوع بود که ساکت به وضوح پاسخ روشنی نداد. در ادامه کریمی به مصوب نشدن این تخفیف یا خسارت هنگفت در مجمع فدراسیون اشاره کرد و اینکه چگونه اشتباهات سال نخست قرارداد با بی توجهی مدیران فدراسیون در سال دوم دوبرابر شده است؟! در ادامه ساکت اقرار کرد که سازمان لیگ بخش عمده ای از طلب باقیمانده از کانون ایران نوین که به بیش از 30میلیارد تومان بالغ می شود را تحت عنوان زمین در شهرهای تهران، ورامین و شهرهای شمال کشور پذیرفته که باید فروخته شده و بدهی مذکور دریافت شود.

مناظره زنده و جذاب کریمی با ساکت درباره فساد فدراسیون/زمین های مصادره ای از ورامین تا شمال!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلام
دیدگاه من این است که این صبحت ها کمکی به فوتبال ما نمی کند و بااحترامی که برای اقای کریمی قائل هستم لازم میدانم که در این جلسات باید مستند صبحت کرد و این ارادات اگر هست هم در خود فدراسیون فوتبال حل و فصل شود .
صاحب اختیار مربی است و هر کس را بخواهد حق انتخاب دارد . در رابطه با اخراج مربی یان ایرانی باید در قراداد قید می کردند که از توان انها استفاده شود هرچند که در حد تیم ملی نبودنند
علی کریمی به نظر من در این صبحت بازنده است چون در خصوص کی روش بی انصافی کرد و در این میان باید جایگه امدن افراد در این مناظره ها بررسی و در صورت تایید شدن وارد گردنند که به دو طرف به ناحق ظلمی روا نشود.
آقای کریمی تازه بخشی از فساد تو فدراسیون فوتبال رو گفتند،دیگه ببین تو کل ورزش و تو کل مملکت چه خیره؟؟علی کریمی میخوامت...
یكي را به برنامه دعوت كنيد كه دوكلام صحبت بلد باشد همراه با اطلاعات كافي.
درود بر کریمی . علی دایی . مرحوم حجازی . که مصلحت اندیش نیستند . و مبارزه با فساد میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل