بازدید 7304
خبر

علی علیپور به تیم ملی دعوت شد

به درخواست کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال، مهاجم سرخپوشان باید در اردو حاضر شود تا انتقادها در این مورد پایان یابد. آقای گل فعلی لیگ برتر هفدهم و آماده ترین مهاجم لیگ برتر ایران حالا فرصت این را دارد تا در آستانه جام جهانی با تداوم درخشش خود در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا به فهرست جام جهانی برسد
کد خبر: ۷۷۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ 12 February 2018

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس به برنامه ریکاوری تیم ملی دعوت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ظهر امروز مهدی خراطی از فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و خواستار تصویر پاسپورت علی علیپور برای حضور در تیم ملی شده است.

عصر نیز خراطی در تماس با علیپور برنامه ریکاوری تیم ملی را به اطلاع او رسانده و اعلام کرده که به درخواست کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال، مهاجم سرخپوشان باید در اردو حاضر شود تا انتقادها در این مورد پایان یابد. آقای گل فعلی لیگ برتر هفدهم و آماده ترین مهاجم لیگ برتر ایران حالا فرصت این را دارد تا در آستانه جام جهانی با تداوم درخشش خود در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا به فهرست جام جهانی برسد.

او که چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می کند، در لیگ هفدهم 17 گل به ثمر رسانده و عنوان آقای گلی را با اختلاف به دست آورده است. او در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا درخشش بسیار خوبی داشته و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی است. با دعوت شدن علی علیپور به تیم ملی، ترافیک در خط حمله تیم کارلوس کی روش بیشتر از این نیز خواهد شد. کریم انصاری فرد در یونان آقای گل است، کاوه رضایی عملکرد بسیار خوبی در بلژیک دارد، قوچان نژاد در هلند بازی می کند و سردار آزمون نیز مهاجم گلزن در پیراهن تیم ملی است و مهدی طارمی هم به روزهای اوج نزدیک شده است. علاوه بر این ها، مهاجمان بسیار دیگری هم هستند که کاندید حضور در تیم ملی اند.

علی علیپور به تیم ملی دعوت شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان