بازدید 9325
بازتاب

تعریف وتمجید کریس رونالدو از قدرت تیم ایران در جام جهانی

در گروه ما تیم های خوبی حضور دارند. اعتقاد دارم که مراکش و ایران، رقابت در بالاترین سطح فوتبال را بلدند و کار ما برابر این تیم ها ساده نخواهد بود
کد خبر: ۷۷۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 13 February 2018

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با سایت جهانی گل دات کام، از پرتغال به عنوان تیمی مدعی برای قهرمانی دنیا نام نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رونالدو از طرف سایت بین المللی گل دات کام به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا برگزیده شد. او امروز این جایزه را دریافت کرد و در مصاحبه ای اختصاصی به صحبت در مورد رئال و تیم ملی پرتغال پرداخت که در این میان نامی هم از تیم ملی ایران تحت هدایت کارلوس کی روش هموطنش به زبان آورد.

 رونالدو که خود را مهیای مصاف حساس برابر پی اس جی می کند گفت:« برابر تیمی با بازیکنان بسیار با کیفیت بازی داریم و احترام زیادی نیز برای شان قائل هستیم ولی ما ثابت کرده ایم که رئال یک گروه متحد و همدل است که تجربه بالایی در لیگ قهرمانان دارد. می دانیم که برای گذر از سد پی اس جی، باید کاملا متمرکز باشیم و دو بازی بسیار خوب را به نمایش بگذاریم.

هم من و هم دیگر هم تیمی هایم سخت تمرین می کنیم. گاهی اوقات اوضاع خوب پیش نمی رود مثل همین فصل ولی تجربه به من ثابت کرده است که در چنین مواقعی باید سخت تر و بیشتر تمرین کرد. این تنها راه درست کردن اوضاع است.» 

نظر جالب رونالدو درباره گروه پرتغال در جام جهانی و صعود احتمالی پرتغال هم جالب بود:« از نظر من، پرتغال شانس قهرمانی ندارد و اسپانیا، آلمان، فرانسه، آرژانتین و برزیل، مدعیان اصلی قهرمانی هستند. در گروه ما تیم های خوبی حضور دارند. اعتقاد دارم که مراکش و ایران، رقابت در بالاترین سطح فوتبال را بلدند و کار ما برابر این تیم ها ساده نخواهد بود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر