بازدید 8234

ادعای جدید رژیم صهیونیستی درباره پهپاد ساقط شده

کد خبر: ۷۷۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 12 February 2018
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: پهپاد ایرانی که به حریم هوایی اسرائیل رخنه کرده بود نسخه کپی شده نمونه آمریکایی آن است.

به گزارش ایسنا، جاناتان کانریکاس سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (امروز) در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان به تکرار ادعای دیگر مقامات صهیونیستی مبنی بر این پرداخت که پهپادی که روز شنبه به حریم هوایی اسرائیل رخنه کرد، ساخت ایران بوده است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت که این پهپاد توسط ارتش اسرائیل هدف قرار گرفت و بر اساس نمونه آمریکایی آن یعنی RQ-170 ساخته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که این پهپاد پس از پرواز از سوریه روز شنبه در ساعت 4:50 بامداد به وقت محلی وارد حریم هوایی اسرائیل شد و سپس توسط یک هلی‌کوپتر هدف قرار گرفت که بقایای آن در خاک اراضی اشغالی قرار دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت که آنها از مسیر پروازی این پهپاد متوجه شدند که یک ماموریت ویژه داشته است اما جزئیات بیشتری در این باره ارائه ندادند.

وی در ادامه اذعان کرد که این اولین باری است از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه، یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی وارد حریم هوایی اسرائیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز یک‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت که سرنگونی جنگنده صهیونیستی، معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد و به‌علاوه هشدار داد که هر خطایی که این رژیم در منطقه مرتکب شود، بدون پاسخ نخواهد ماند.

شمخانی در ادامه نقش ایران در سرنگونی جنگنده صهیونیستی را رد کرد و گفت: پدافند هوایی سوریه این جنگنده را که حریم هوایی این کشور و حاکمیت آن را نقض کرده بود، هدف قرار داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر