بازدید 4844
۱
نشست خبری

شفر:استقلال برای مساوی گرفتن به قطر نیامده

کد خبر: ۷۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 12 February 2018

سرمربی استقلال تاکید کرد که به خوبی الریان را می شناسد و به دنبال کسب پیروزی در قطر است.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای حساس هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا استقلال در قطر باید به مصاف الریان برود. وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: بسیار خوشحالم که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال رقابت کنیم. بازی سختی پیش رو داریم و اگر بتوانیم به پیروزی برسیم بسیار خوشحال خواهیم شد. الریان را به خوبی می‌شناسیم. آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند اما ما هم تیم خوبی هستیم و به دنبال کسب سه امتیازیم. الریان تیم خوبی است که در لیگ قطر هوادارانیهم دارد. با این‌ حال باید بگویم همان طور که منتظری گفت، ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و روحیه بسیار خوبی داریم. ما برای برد بازی می‌کنیم نه چیز دیگر مثل مساوی.

شفر:استقلال برای مساوی گرفتن به قطر نیامده

شفر ادامه داد: وقتی تیم من به داخل زمین می‌رود برای سه امتیاز و کسب پیروزی است. با تمام قدرت به زمین می‌رویم و امیدوارم نظم تاکتیکی را در طول ۹۰ دقیقه داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. همان طور که منتظری گفت ما بازیکنان جوان و با تجربه‌ای در استقلال داریم. باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم. این رقابت‌ها، بازی‌های بسیار خاص و ویژه‌ای است و انگیزه زیادی بازیکنان دارند تا عملکرد خوبی ارائه دهند.

سرمربی استقلال درباره شناختش از لیگ امارات و قطر، بیان کرد: زمانی که من در امارات بودم، چیزی حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار تماشاگر بازی‌های ما را از نزدیک می‌دیدند اما الان این عدد به سه تا چهار هزار نفر رسیده است. من نمی‌دانم مشکل از کجا است. ولی قطر زمین تمرین و امکانات بسیار خوبی دارد. من برای قطر در راه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید عده‌ای از این اتفاق خوشحال نبودند ولی این مهم نیست. من از این بابت خوشحالم و باید بگویم فوتبال را دوست دارم. تیم‌های خوبی در لیگ قطر بازی می کنند، مثل السد که چند سال پیش قهرمان آسیا شد. در کل امکانات و تیم‌های خوبی در قطر وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای باختن آمده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل