بازدید 4474

واژگونی اتوبوس گچساران در خراسان جنوبی 33 کشته و زخمی برجای گذاشت+فیلم

بامداد امروز و رأس ساعت 2 و 20 دقیقه یک دستگاه اتوبوس مسافربری گچساران به مشهد در کیلومتر7 دیهوک به فردوس واژگون شد؛ حادثه ای تلخ که در جریان آن 9 نفر در دم جان باختند و 24 مصدوم دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۷۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 12 February 2018

واژگونی اتوبوس گچساران در خراسان جنوبی 33 کشته و زخمی برجای گذاشتبرابر خبرهای اعلامی بامداد امروز و رأس ساعت 2 و 20 دقیقه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر7 دیهوک به فردوس واژگون شد؛ حادثه ای تلخ که در جریان آن 9 نفر در دم جان باختند و 24 مصدوم دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش «تابناک»، به دنبال اعلام خبر واژگونی اتوبوس به مراکز اورژانس، عوامل امدادی به سرعت در محل حاضر شده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند، اما به دلیل شدت خسارت وارده 9 نفر از مسافران در دم جان خود را از دست می دهند و به 24 مصدوم دیگر نیز در وضعیت جسمانی مناسبی قرار ندارند.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی در این باره به رسانه ها گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر7 دیهوک به فردوس در ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد 9 نفر در دم جان باختند و 24 نفر هم زخمی شدند.

وی افزود: زخمی ها با 10 دستگاه آمبولانس به بیمارستان های طبس و فردوس منتقل شده اند و جز سه نفر که سرپایی مداوا شدند بقیه بستری هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: پس از اعلام وقوع حادثه تمام عوامل امدادی هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه، آتش نشانی برای امداد رسانی و ایمن سازی مسیر در محل حادثه حاضر شده و نسبت به امداد رسانی و رهاسازی مجروحان اقدام کردند. 

این اتوبوس با 45 مسافر (42نفر خانم میانسال و 3 نفر آقا) از گچساران عازم مشهد بوده است، متاسفانه با توجه به میزان بالای خونریزی داخلی مصدومین احتمال افزایش فوتی ها در بیمارستان وجود داردخبرهای اولیه حاکیست مبدأ حرکت اتوبوس گچساران بوده و علت حادثه در دست بررسی است.

سازمان اورژانس کشور اسامی مصدومان و نیز فوت شدگان واژگونی اتوبوس گچساران به مشهد را به شرح زیر اعلام کرد.


گلی طالبی، داوود پناهی، حمیده پالیده، فاطمه رستگارف کتایون سلیمانی، خدیجه مصیب‌زاده، نادر پورمحمد، هاجر بابایی، ماه‌پری رضایی، پری بالیده، ماه‌افسر هرمزی مقدم، پسند طیبی‌فرد، معین ولی‌پور، فاطمه طالبی، حکیمه الله‌کسی، کفایت طالبی، جان‌آفرین جلالی، افسر خشنود، خدیجه طیبی، مریم فضلی‌نژاد، بی‌بی‌گل صفا، مرتضی روزاستانی، سپیده هندریان، مریم ملکی‌زاده، فاطمه عظیمی‌نیا، روح‌الله حسینی، نوشین حیدرپور، رضا ناصرپور، فریده رییسی، ماه‌زینب نوروزی، زهرا صالح‌نژاد، زهراسادات حسینی، نرگس روزخون، زهرا گشت‌طالب، دلبر هرمزی، پری ماه‌پالیده در این حادثه مصدوم شدند و ملکه کریمی، شاه‌بی‌بی جلالی، فاطمه زهرا فاتحی منش، زری برزگرزاده، شاه‌بی‌بی درودگر، زینب رضایی، شوکت محمدپور، گل‌جهان افتخاری، جواهر هرمزی مقدم در پی واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند.

تعداد بازدید : 116
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل