بازدید 5825
گزارش

تعیین قهرمان لیگ برتر بسکتبال به بازی پنجم درتبریز کشید

مهرام در صورت پیروزی می توانست در تهران جشن قهرمانی را به پا کند اما شهرداری تبریز مهمان توانست با برد 95 بر 86 تعداد پیروزی هر دو تیم را به 2 برساند تا دیدار پنجم که شهرداری تبریز میزبان آن خواهد بود سرنوشت قهرمان را مشخص می کند.
کد خبر: ۷۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 10 February 2018

دیدار چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال با برترى شهردارى تبریز مقابل مهرام در تهران همراه شد تا این رالی جذاب به دوئل پنجم کشیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم های مهرام و شهرداری تبریز در مرحله‌ فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 در سالن آزادی آغاز شد. در حالى که مهرام می توانست با پیروزى در این بازى جام قهرمانى را بالاى سر ببرد، شهردارى تبریز بازى را بهتر آغاز کرد و به مرور اختلاف را افزایش داد.

کوارتر چهارم با 11 اختلاف به سود شهرداری تبریز آغاز شد و تا 5 دقیقه بعد از آغاز بازی هم ادامه داشت که آرن داودی با 5 خطا از بازی اخراج شد. بازی تا 3 دقیقه مانده با 8 اختلاف به سود تبریزی ها در جریان بود و امیر صدیقی هم از مهرام اخراج شد. در دقایق پایانی اختلاف به 10 امتیاز رسیده بود و حسین زاده با سه پرتاب اختلاف را به 7 رساند، اما درنهایت شهرداری تبریز با نتیجه 95 بر 86 به برتری رسید. بدین ترتیب ٢ تیم در مجموع به تساوى ٢ بر ٢ رسیدند. بازى پنجم که قهرمان را مشخص خواهد کرد روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد. 

مهرام در صورت پیروزی می توانست در تهران جشن قهرمانی را به پا کند اما شهرداری تبریز مهمان توانست با برد 95 بر 86 تعداد پیروزی هر دو تیم را به 2 برساند تا دیدار پنجم که شهرداری تبریز میزبان آن خواهد بود سرنوشت قهرمان را مشخص می کند. مصطفی هاشمی مثل دو بازی اول اعتراض شدیدی به داوری داشت و در نهایت باعث شد خطای فنی به او داده شود. با این حال بازی چهارم دو تیم یکی از کم تنش ترین بازی های دو تیم بود که در نهایت با پیروزی شهرداری تبریز به پایان رسید. دیدار پنجم دو تیم مهرام و شهرداری تبریز روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد تا قهرمان لیگ 96 در این شهر مشخص شود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار