بازدید 2200

منتقد کرملین این بار معاون نخست‌وزیر روسیه را نشانه گرفت

منتقد کرملین ویدئویی از پذیرایی باشکوه یک میلیاردر روس از معاون بانفوذ نخست‌وزیر روسیه منتشر کرد، این ویدئو بیش از دو میلیون بار در فضای مجازی دیده شده است.
کد خبر: ۷۷۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 10 February 2018

منتقد کرملین ویدئویی از پذیرایی باشکوه یک میلیاردر روس از معاون بانفوذ نخست‌وزیر روسیه منتشر کرد، این ویدئو بیش از دو میلیون بار در فضای مجازی دیده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این ویدئو شامل فیلمی است که الکسی ناوالنی، منتقد کرملین می‌گوید،  زنی که کتابی درباره فریب الیگارش‌ها نوشته، آن را ضبط کرده است.

ناوالنی که از شرکت در انتخابات ماه آینده منع شده، گفت، این ویدئو سرگئی پریخودکو، مشاور سابق پوتین در امور سیاست خارجی را نشان می‌دهد که تعطیلات خود را در قایق اولگ دریپاسکا، میلیاردر 50 ساله می‌گذراند.

دریپاسکا و پریخودکو هر دو این ادعا را تکذیب کرده‌اند.

پریخودکو که به ندرت با رسانه‌ها صحبت می‌کند در بیانیه‌ای به روزنامه RBC گفت: این سیاستمدار بازنده بار دیگر تلاش کرده که فتنه‌انگیزی کند. او باید مثل یک مرد پاسخگوی اتهاماتی که مطرح کرده باشد، اما در چارچوب قانونی می‌مانیم.

سخنگوی گروه صنعتی "بیسیک المنت" که متعلق به دریپاسکا است، اظهار کرد، این ادعاها واقعیت ندارند.

وی طی بیانیه‌ای اذعان کرد: به رسانه‌ها در خصوص انتشار این اتهامات غلط هشدار می‌دهیم.

دریپاسکا در اینستاگرام خود نوشت: در دادگاه از آبروی خود دفاع می‌کنم.

این ویدئو، دریپاسکا و پریخودکو را در حال استراحت در قایقی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که درباره روابط روسیه و آمریکا صحبت می‌کنند.

ناوالنی اظهار کرده که با استفاده از عکس‌هایی که در اینستاگرام زنی که این فیلم را منتشر کرده و همچنین سایر منابع، پی برده که این قایق، متعلق به دریپاسکا است.

این منتقد کرملین همچنین مقامات دولتی روسیه را به داشتن آپارتمان‌های لوکس در مسکو و عمارت‌هایی در خارج از این شهر متهم کرد.

دیمیتری پسکف، سخنگوی پوتین در پاسخ به سوالی در خصوص این ادعاهای مطرح شده به روزنامه‌نگاران گفت: من نمی‌توانم و نمی‌خواهم در این باره اظهار نظری کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل