بازدید 3879

استعفای سومین مقام‌عالی در وزارت‌دادگستری آمریکا

کد خبر: ۷۷۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 10 February 2018
خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه به نقل از وزارت دادگستری آمریکا گزارش داد: «راشل برند» نفر سوم این وزارتخانه از مقام خود استعفا کرده است.

به گزارش ایرنا، استعفای برند تنها پس از 9 ماه از تصدی این مقام صورت گرفته است.

«جف سشنز» وزیر دادگستری آمریکا در این باره گفت: می دانم که همگی در وزارت خانه دلشان برایش تنگ می شود، اما به خاطر فرصت جدید در بخش خصوصی به وی تبریک می گوییم.

پیش از اعلام استعفای «برند» روزنامه نیویورک تایمز خبر استعفای این مقام قضایی آمریکا را داده بود و اعلام کرد وی قرار است در بخش خصوصی مشغول به کار شود.

دمکرات های آمریکا، به «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هشدار داده اند که از برکناری مقام های بلندپایه این کشور خودداری کند که در موضوع دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحقیق می کنند.

رسانه های آمریکایی ششم بهمن ماه به نقل از منابع آگاه خبر داده بودند، ترامپ اوائل تابستان امسال قصد برکناری «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده مداخله روسیه در امور داخلی آمریکا را داشت ولی دستیارانش وی را به انصراف از این تصمیم مجاب کردند.

روزنامه «واشنگتن پست» آمریکا نیز به تازگی گزارش داد که مولر بازپرس ویژه پرونده تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درتلاش است، درباره اخراج «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی و «جیمز کومی» رئیس پیشین اف بی آی جلسه پرسش و پاسخی با ترامپ برگزار کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر