بازدید 2334

دبیرکل سازمان ملل با بالاترین مقام تشریفاتی کره شمالی دیدار کرد

دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی در کره جنوبی، با بالاترین مقام تشریفاتی کره شمالی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۷۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 09 February 2018

دبیرکل سازمان ملل متحد در حاشیه مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی در کره جنوبی، با بالاترین مقام تشریفاتی کره شمالی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، سخنگوی سازمان ملل متحد روز جمعه اعلام کرد که «آنتونیو گوترش» در حاشیه مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی در کره جنوبی با «کیم یونگ نام» دیدار کوتاهی داشت.

«فرهان حق» به خبرنگاران گفت: گوترش با رئیس کیم دیدار و گفتگوی کوتاهی داشت که طی آن یک بار دیگر تصریح کرد که انتظار و امید وی آن است که تمام طرفها از گفت و گو برای تحقق روند خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره بهره ببرند.

گفتنی است که کیم یونگ نام که در رأس یک هیأت اعزامی از پیونگ یانگ به کره جنوبی سفر کرده، امروز (جمعه) با «مون جائه این» رئیس جمهور کره‌جنوبی دیدار کرد.

صبح روز جمعه، هواپیمای اختصاصی حامل هیأت عالیرتبه کره شمالی برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی در فرودگاه اینچئون نزدیک سئول، پایتخت کره جنوبی به زمین نشست. «کیم یو-جونگ» خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از اعضای این هیأت است و ریاست هیأت را کیم یونگ نام، رئیس هیأت رئیسه مجمع عالی خلق - پارلمان کره شمالی - برعهده دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار