بازدید 16644
حضور مرتضوي در مجلس

مرتضوی: با حفظ سمت به دولت مي‌روم

مرتضوي در پاسخ به سوالي در خصوص قضيه كهريزك و اظهارات زاكاني در اين زمينه . اينكه آيا شما احزار شديد ،‌گفت: در موضوع كهريزك من ترجيح مي دهم كه اگر در مرجع قانوني سوالي مطرح شد پاسخ دهم. قضيه كهريزك نه به من ربط داشته و نه به آقاي زاكاني ايشان يك بحث شخصي داشته كه در اين زمينه مطرح كرده است.
کد خبر: ۷۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰ 15 December 2009
سعيد مرتضوي معاون دادستان كل كشور صبح امروز براي ديدار با تعداي از نمايندگان در مجلس حضور يافت و به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد و گفت: براي خدمت به دولت مي‌روم.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين،سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران و معاون دادستان كل كشور كه صبح امروز سه شنبه براي ديدار با نمايندگان در مجلس حضور يافته بود در جمع خبرنگاران درخصوص علت حضور خود گفت: براي ديدار با تعدادي از همكاران قضايي كه در حال حاضر نماينده هستند در مجلس حضور يافتم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما با عليرضا زاكاني نماينده تهران كه يكي از منتقدين جدي شماست ديدار داشتيد،گفت: نه با ايشان ديداري نداشتم.

مرتضوي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شما به اظهارات اخير زاكاني جواب نداديد و آيا قصد شكايت از وي نداريد،گفت اينجانب مطابق ماده 23 به آقاي زاكاني جواب دادم و تاكيد مي‌كنم كه در طول عمرم از هيچكس چه قبل از آنكه قاضي باشم و چه در حال حاضر،شكايتي نكردم.

وي افزود: اينكه از كسي شكايتي نمي كنم دليل خاصي ندارند چرا كه من تابه حال از هيچكس شكايت نكردم و اگر در مطبوعات و رسانه ها با مطلبي مواجه مي شوم جواب مي دهم.

معاون دادستان كل كشور در پاسخ به سوالات مكرر خبرنگاران مبني بر اينكه آيا دليلي دارد كه شما از زاكاني شكايتي نمي كنيد ، گفت: من تاكيد مي كنم كه در عمرم از هيچ فرد حقيقي و حقوقي شكايت نكرده و هيچ پرونده اي در مراجع قضايي كه من شاكي آن باشم وجود ندارد.

مرتضوي در پاسخ به سوالي در خصوص قضيه كهريزك و اظهارات زاكاني در اين زمينه . اينكه آيا شما احزار شديد ،‌گفت: در موضوع كهريزك من ترجيح مي دهم كه اگر در مرجع قانوني سوالي مطرح شد پاسخ دهم. قضيه كهريزك نه به من ربط داشته و نه به آقاي زاكاني ايشان يك بحث شخصي داشته كه در اين زمينه مطرح كرده است.

وي افزود: اينجانب ترجيح مي دهم كه مطالبي نگويم تا موجب تنش شود اين مسائل با گذشت زمان و اعلام مراجع قضايي روشن مي شود كه چه كسي دروغ مي گويد.

معاون دادستان كل كشور در پاسخ به اين سوال كه شما قبلا اعلام كرديد كه اقاي زاكاني مشكل رواني دارد ، گفت: اين مطلب را رسانه ها درج كردند.

مرتضوي همچنين درخصوص سمت فعلي و سمتي كه قرار است در دولت بگيرد گفت: من در حال حاضر معاون دادستان كل كشور هستم و اگر به دولت بروم با حفظ سمت خود خواهم رفت.

وي تصريح كرد: اينجانب براي همكاري با دولت اعلام آمادگي كرده ام و اگر نياز باشد در دولت كمك خواهم كرد.

مرتضي گفت: من هميشه خود را سرباز نظام و آماده خدمت براي نظام مي دانم اما اينكه سرباز در كجا خدمت كند را خودش تعيين نمي كند.

مرتضوي افزود: موافقت قوه قضاييه با اينكه من در دولت مامور به خدمت شوم انجام شد اما اينكه دولت چه نظري درخصوص محل خدمت من دارد تاكنون ابلاغي بدست من نرسيده است و هر وقت اين ابلاغ برسد اعلام خواهم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار