بازدید 4639
۱

خبرعجیب؛نام کریستیانو روی پسر سوم مسی!

کد خبر: ۷۷۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 09 February 2018

فرزند سوم لئو مسی که او نیز پسر است، به زودی متولد خواهد شد تا فوق ستاره ثروتمند آرژانتینی عیال وارتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از مارکا، لیونل مسی به شکلی عجیب نام کریستیانو را برای پسر سوم خود که به زودی متولد خواهد شد انتخاب کرده است!

مسی اخیرا در اینستاگرام خود نام فرزند سوم خود را چیرو( ciro ) اعلام کرد. این نام با حمایت هواداران چینی مواجه شده است چرا که به طور تصادفی و با پیروی از قوانین ترجمه بر مبنای ترجمه آوایی کلمات، نام سومین فرزند خانواده مسی بر اساس زبان ماندارین(یک نوع زبان چینی) شباهتی عجیب با ستاره پرتغالی رئال مادرید پیدا می کند. در این نوع زبان چینی، نام کریستیانو رونالدو از نظر آوایی اینگونه است: "Kelisidiyanuo Luonaerduo". قبلا تلاش هایی صورت گرفته است تا آنها بتوانند نام فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید را راحت تر بخوانند و از این رو آنها به کریستیانو، C-Luo میگویند که مخفف آن نام طولانی و سخت است .

از سوی دیگر تلفظ ایتالیایی ciro به ترجمه آوایی Qiluo منجر شده است .البته هنوز مشخص نشده است نام فرزند مسی با تلفظ ایتالیایی است یا اسپانیایی... در هر صورت نام فرزند سوم مسی به چینی ماندارین، همان نام کریستیانو رونالدو است البته قطعا این انتخاب ناخواسته بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر از این مزخرف تر ندیده بودم. حالا یه عده توی چین این اسامی رو شبیه!! به هم تلفظ میکنن دلیل میشه که اینجوری تیتر بزنین؟ واقعا مسخره س
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان