بازدید 3337

بخت پارس جم بالاخره در مشهد باز شد

کد خبر: ۷۷۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 09 February 2018

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پارس جم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه ثامن و در حضور تنها 300 تماشاگر برگزار شد که در نهایت تیم پارس جنوبی طلسم نبردن هایش را شکست و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان مهاجری در بازی برابر پارس جنوبی به دنبال کسب سه امتیاز بودند تا شکست خود در بازی قبلی را جبران کنند اما از طرف دیگر پارس جنوبی شگفتی ساز نیم فصل اول نیز پس از تساوی در بازی قبلی، برای کسب پیروزی پا به مشهد گذاشته بود و به این هدفش رسید. بعد از استقبال ۱۲ هزار نفری از دیدار قبلی پدیده مقابل تراکتور در ورزشگاه امام رضا، و شکست سه بر صفر مشهدیها در خانه، این بار کمتر از 500نفر از نزدیک شاهد تقابل پدیده – پارس جم در ورزشگاه ثامن بودند که باز هم پدیده باخت.

شاگردان تارتار با این برد بار دیگر از استقلال سبقت گرفتند و آبی های متحول شده پایتخت را به رده ششم برگرداندند.پارس جنوبی با این برد خارج از خانه 37 امتیازی و هم امتیاز با فولاد خوزستان شد، نکته جالب اینجا است که تفاضل گل این تیم با فولاد هم عدد 7 است اما گل خورده فولاد کمتر از پدیده است و بازی رفت دو تیم هم مساوی شده است. با این شرایط شاگردان تارتار با یک پله صعود جای استقلال را در جایگاه پنجم گرفتند.پدیده هم با این شکست به ناکامی خود ادامه داد و سومین باخت پی در پی خود را بعد از تساوی با استقلال در مشهد متحمل شد.

شرح گل‌ها

پدیده 1 پارس جم 0(دقیقه 58، محمد قاضی): حمله سریع مشهدی ها توپ را به محوطه جریمه پارس جنوبی رساند اما تکل مدافع این تیم یک پنالتی برای تیم میزبان داشت و محمد قاضی توانست اولین گل این بازی را برخلاف جهت فروزان درون دروازه حریف کند.

پدیده 1 پارس جم 1(دقیقه 65، روح الله سیف اللهی): تنها چند دقیقه پس از اعلام پنالتی به سود پدیده، این بار داور در صحنه ای مشکوک سوت خود را به نشانه اعلام پنالتی به سود پارسی ها به صدا درآورد و روح الله سیف اللهی توانست این توپ را به گل تبدیل کند. ضربه ای که با واکنش خوب گردان همراه بود.

پدیده 1 پارس جم 2(دقیقه 83، ابراهیم صالحی): حمله تیم میزبان باعث شد تا ابراهیم صالحی میان مدافعان پدیده صاحب توپ شود و پس از چرخشی زیبا با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار