بازدید 3187
کیفیت بنزین یورو ۴ در کلانشهرها؛

تولید بنزین مطابق با استاندارد‌های جهانی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: بنزین توزیعی در کلانشهرها مطابق استاندارد یورو ۴ است؛ آلودگی هوا ارتباطی به کیفیت بنزین ندارد.
کد خبر: ۷۷۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 09 February 2018

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: بنزین توزیعی در کلانشهرها مطابق استاندارد یورو ۴ است؛ آلودگی هوا ارتباطی به کیفیت بنزین ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از شانا، بنزین توزیعی در کلانشهرها از جمله تهران که در پالایشگاه‌های داخل کشور تولید می‌شود، مطابق با ویژگی‌های استاندارد جهانی و استاندارد یورو ۴ است و آلودگی هوای تهران ارتباطی به کیفیت بنزین عرضه شده ندارد.

به منظور دستیابی به نتیجه بهتر در بررسی جایگاه‌های عرضه سوخت که پیش از این اعلام شده بود بنزین استاندارد در جایگاه‌ها عرضه نمی‌شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌کند که با توجه به تخصصی بودن موضوع، پیشنهاد می‌شود نمونه‌برداری بنزین، انجام آزمایش‌های تخصصی و بررسی‌های کارشناسی درباره کیفیت بنزین با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود تا پیش از هر گونه اظهار نظر بررسی‌های لازم انجام شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌ که کیفیت همه بنزین عرضه شده در کلانشهرها به‌ویژه تهران یورو ۴ است، درخواست می کند هر گونه مستندات را به این شرکت تحویل تا در اسرع وقت بررسی و پاسخ کارشناسی لازم ارائه شود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل