بازدید 3892

فرمانده ارتش: آمریکا دزدترین دزد در دنیای معاصر است

کد خبر: ۷۷۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 09 February 2018
فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جنگ تحمیلی گرفتن شهر و منطقه هدف دشمن بود و امروز ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی دو هدف عمده دشمن است و هر کسی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن کمک کرده است.

به گزارش تسنیم از قم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: امروز افرادی که با خط‌کش مادی و دنیایی و مقیاس‌های معمول دنیایی به استکبار نگاه می‌کنند هیمنه دروغین دشمن را همانند کف رودخانه می‌بینند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار که نهایت سرمایه‌گذاری را در ارتش کرده بود تصور می‌کرد که در لحظات حساس نیروی هوایی می‌تواند رژیم دست‌نشانده و وابسته و منفور پهلوی را در ایران نگه دارد اما همه‌چیز به‌عکس شد و رژیم شاه سقوط کرد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشته و تداوم دارد و باید پرچم آن به دست صاحب اصلی، امام زمان(عج) سپرده شود و 22 بهمن را پیروزی نخستین گام انقلاب می‌دانیم.

وی ادامه داد: عرصه دفاع مقدس یکی از تقابل‌های حق و باطل بود که کل جبهه باطل صف کشیدند و سرانجام شکست خوردند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز حق بر باطل پیروز شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ابزار الکترونیک نظیر تلفن همراه و فضای مجازی سلاح جنگ دشمن هستند، باید اندیشید در برابر این سلاح جدید چه سپر دفاعی باید داشته باشیم و امروز ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی دو هدف عمده است که دشمن طراحی و روی آن کار می‌کند.

وی بیان کرد: عرصه دفاع مقدس یکی از رویارویی‌های جبهه حق و باطل بود و کل جبهه باطل صف کشیدند اما در نهایت حق پیروز شد، در موضوع سوریه استکبار صف کشید تا جبهه مقاومت را نابود کند اما شکست خورد.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ پرشدت بود و محوریت با نیروهای مسلح و توپ و تانک و تحریم و جنگ روانی همراه و خط مقدم نبرد نهایی بود و همه کشورها به کمک صدام آمدند اما رزمندگان دفاع مقدس به‌لطف خدا پیروز شدند.

عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم مقابله با دشمن است

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با کشورمان افزود: در جنگ جدید که ترکیبی است عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم است و دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله گرانی و نارضایتی عمومی مردم اهداف خود را دنبال کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای فضای مجازی کرده است، افزود: دیروز سلاح جنگ توپ و تانک بود و امروز فضای مجازی سلاح جنگ است که دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله این فضا به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

سخن و اقدامی که سبب ناامیدی ملت شود کمک به دشمن است

سرلشکر موسوی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی گرفتن شهر و منطقه هدف دشمن بود و امروز ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی دو هدف عمده دشمن است و به‌روی آن کار می‌کند، هرکسی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن کمک کرده است.

وی با ابراز اینکه "ما ملت بزرگی هستیم که توانایی زیادی داریم و به‌کوری چشم دشمن می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم"، گفت: آمریکا سگ کی باشد که بخواهد با شجره طیبه ملت ایران دست‌به‌گریبان شود، دشمن به قدرت دفاعی ملت ایران حساس است و به‌خلاف عرف دیپلماتیک جهان رئیس‌جمهور آمریکا افراد را دعوت کرده و به آن‌ها ناهار می‌دهد تا اذهان را علیه ملت ایران متحد کند.

آمریکا دزدترین دزد در دنیای معاصر است

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: هیچ شکی وجود ندارد که دزدترین دزد در دنیای معاصر آمریکا است، در تاریخ هیچ محقق و پژوهشگر و انسان عاقلی وجود ندارد که به آمریکا اعتماد کند چون پر از سیاهی و پلیدی است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران کارتر، ریگان، کلینتون، بوش پدر و پسر و اوباما را سر جای خود نشاند و به‌لطف الهی ترامپ را سر جای خود می‌نشاند، با وحدت و تحت مدیریت مقام معظم رهبری مشکلات را حل کرده و ایران عزیز را آن‌گونه که آرزو داریم می‌سازیم.

وی افزود: سعودی‌ها آرزوی چندپاره کردن ملت ایران را  به گور می‌برند و به‌لطف الهی جنگ پایان اسرائیل را به‌چشم می‌بینیم و به همه این اهداف با قول "ما اهل کوفه نیستیم" خواهیم رسید.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: این روز بسیار بزرگ است و روز تودهنی به آمریکا و اسرائیل و رژیم سعودی و دشمنان ایران و مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است، روز 22 بهمن ضربات ذوالفقار را با نام امیرالمؤمنین(ع) بر سر دشمن فرود می‌آوریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان