بازدید 8582
بازتاب

افشاگری جدید کریمی: تاج گفت رفت که کی روش را اخراج کند/چرا پسرخوانده کارلوس دستیار تیم ملی شده؟

کد خبر: ۷۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 08 February 2018

علی کریمی در پایان دیدار با سپیدرود به رغم اینکه از حضور در کنفرانس خبری محروم بود، با خبرنگاران صحبت مفصلی کرد و بار دیگر علیه رییس فدراسیون فوتبال موضع گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران این بار نوک تیز انتقادهایش را سمت تاج برد و گفت: فدراسیون فوتبال از خیلی از شماها و همکاران‌تان شکایت و برای آنها پرونده درست کرده است. مگر این طور نیست؟! من می‌گویم رئیس فدراسیون حق ندارد وقتی که کسی به او انتقاد دارد برود و شکایت کند. خودتان بروید آمار بگیرید چند پرونده از خبرنگاران به وجود آوردند که البته بعضی‌ها را با تهدید و کارهای دیگر رضایت گرفتند و به نوعی ماسمالی کردند!

کریمی در رابطه با اینکه آیا در این مدت از اهالی فوتبال کسی شما را همراهی کرده یا خیر؟ گفت: عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب با من تماس گرفتند و با آنها حرف زدم. آنها می‌خواستند که به من کمک کنند و جا دارد از این دو عزیز تشکر کنم. راهی را شروع کرده‌ایم که تا انتهایش می‌رویم. شما بروید از رئیس فدراسیون سؤال کنید که چرا شکایت شخصی‌اش را در سایت فدراسیون گذاشته است. شما خیلی سؤال‌ها می‌پرسید و می‌گویید که جواب نمی‌دهند. من گفتم که بیایید مناظره بگذاریم و صحبت کنیم. مگر مشکلی وجود دارد؟!

سرمربی تیم سپیدرود خطاب به خبرنگاران ادامه داد: زنگ بزنید و آمار همین لباس‌های تیم ملی جوانان را که از تن‌شان درآوردند تا برای اردوهای بعد استفاده کنند، در بیاورید. شما ببینید لباس‌های دست دوم ایرانی را می‌شویند و دوباره به آنها می‌دهند. به نظرتان این لباس خراب نمی‌شود؟ شما باید این‌ها را سؤال کنید. شما تریبون دست‌تان است. من که کارم را انجام می‌دهم. هیچ‌کس مانند خود من نمی‌تواند منافع خودش را به هم بزند.

افشاگری جدید کریمی: تاج گفت رفت که کی روش را اخراج کند/چرا پسرخوانده کارلوس دستیار تیم ملی شده؟

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه هنوز در بحث جدایی شما از تیم ملی ابهاماتی وجود دارد و آیا با کی‌روش به مشکلی برخورده بودید؟ یادآور شد: این را بروید از رئیس فدراسیون سؤال کنید. من به تیم ملی رفتم و دیدم که شرایط فراهم نیست و کی‌روش کسی نیست که من می‌خواستم. من دوست داشتم رابطه من و کی‌روش همان رابطه بازیکن و مربی باقی می‌ماند. شما ببینید مربی‌های تیم ملی را به چه دلیل اخراج کردند، به این دلیل که پسرخوانده کی‌روش آن هم بدون مدرک بشود مربی تیم ملی! وقتی به اینها پاسخ نمی‌دهند یعنی ریگی در کفش‌شان است، مگر غیر از این است.

کریمی در جواب به سوالی درباره اینکه کی‌روش در تبلیغات یک بانک شرکت می‌کند، آن هم در روزهایی که جام جهانی بسیار نزدیک است، یادآور شد: به هر حال این چیزهای تبلیغاتی هستند که ایشان با شرایطی که دارد از آن استفاده می‌کند، اما تا جایی که من اطلاع دارم یک مربی خارجی که با یک باشگاه و تیم ملی قرارداد می‌بندد باید سالی 6 هفته مرخصی داشته باشد، حالا می‌تواند این مرخصی را یک جا استفاده کند یا بخش‌بندی کند. از من این سوالها را نپرسید چرا که من بخواهم پاسخ بدهم باید تا صبح حرف بزنم، بروید از کسانی سوال کنید که این قرارداد را امضا کردند. یک قرارداد برای بلیت‌فروشی امضا می‌کنند که زیرش نام تاج و دبیر فدراسیون وجود دارد. آن وقت بهاروند را می‌آورند تا جواب دهد.

سرمربی تیم سپیدرود درباره اینکه آیا با این صحبت‌ها برای تیم ملی حاشیه ایجاد نمی‌شود اشاره کرد من صحبت خاصی نکردم یک صحبت قانونی کردم و گفتم که همه از تبلیغات استفاده می‌کنند. وی درباره اینکه شما درباره مربی تیم ملی به کی‌روش اتهام زده‌اید، گفت: بله باز هم می‌گویم که مربی تیم ملی پسر خودش است و مدرک مربیگری ندارد و الان فرستادنش به اروپا تا یک هفته‌، دو هفته‌ای یک کاغذ بگیرد به عنوان مدرک. اگر من هم بودم به دلیل اینکه پسرخوانده ندارم، پسرخاله و پسرعمه‌ام را به تیم می‌آوردم.

کریمی با اشاره به جلسه‌ای که با مهدی تاج داشت،‌خاطرنشان کرد: ایشان خودشان در آن جلسه گفتند که «من رفتم که کی‌روش را اخراج کنم»، از خودشان بپرسید که چرا با توپ پُر می‌رود، اما اتفاقی نمی‌افتد. این اتفاقات فکر می‌کنم قبل از قرعه‌کشی جام جهانی بود، اما ما نمی‌دانیم چه شد که نشد! من فقط وقتم را سر جلسه هدر دادم!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر