بازدید 9797
۴
بازتاب

بیانیه رسمی سامسونگ و دلایل واهی بازهم بدون عذرخواهی از ایرانی ها

کمیته بین المللی المپیک تا امروز بارها و در شرایط مختلف از جمله اوج تحریم های جهانی علیه ایران هم دست به مشابه این تحریم ها در ادوار المپیک نزده بود و هیچ دلیلی ندارد که خودخواسته و بدون فشار میزبان یا شرکت اهداکننده سامسونگ، این هدایا را به ایرانیان ندهد و آنها را تحریم کند. به نظر می رسد عواقب سنگین برای این برند در بازار ایران در راه باشد و فروش این موبایل ها در ایران با افت شدید مواجه شود.
کد خبر: ۷۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 08 February 2018

شرکت سامسونگ بعد از جنجال روز گذشته بابت تحریم شدن ورزشکاران المپیکی ایران در بازی‌های زمستانی پیونگ چانگ بیانیه‌ای رسمی صادر کرد اما برخلاف انتظارات باز هم بابت آن عذرخواهی نکرد.

 به گزارش تابناک ورزشی، در این بیانیه با تکرار توضیحات قبلی منتشر شده در رسانه ها درباره ۴ هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ آورده: «هرچند سامسونگ دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی نداشت، اما برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بصورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده است. اکنون خوشحالیم که می‌شنویم کمیته بین‌المللی المپیک نهایتا به این تصمیم رسیده است که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد!»

 این شرکت با استناد به پرداخت هزینه سفر تبلیغاتی چندین سوپراستار سینمای ایران به کشور کره جنوبی برای حمل مشعل که در راستای کسب محبوبیت و فروش بیشتر انجام شده بود، از حضور بهرام رادان در این سفر نام آورده که هیچ ربطی به موضع خصمانه اخیر سامسونگ ندارد و در واقع حرکتی در جهت تبلیغات محصولات این برند در ایران بوده است.

سامسونگ در آخرین جملات این بیانیه که بویی از پشیمانی و عذرخواهی در آن دیده نمی شود، نوشته:«همواره خانواده ایرانی خود را به عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گذاشته و در این جریان نیز نگرانی بجای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک رسانده است....»

جالب اینجاست که سامسونگ به شدت تلاش دارد توپ را به زمین کمیته بین المللی المپیک بیندازد در حالی که این نهاد تا امروز بارها و در شرایط مختلف از جمله اوج تحریم های جهانی علیه ایران هم دست به مشابه این کارها نزده بود و معنی ندارد که خودخواسته و بدون فشار میزبان یا شرکت اهداکننده، این هدایا را به ایرانیان ندهد. به نظر می رسد عواقب سنگین برای این برند در بازار ایران در راه باشد و فروش این موبایل ها در ایران با افت شدید مواجه شود مگر اینکه سامسونگ از زیر بار این مسوولیت شانه خالی نکند و با عذرخواهی رسمی منتظر گذشت ایرانی ها در این غائله باشد.

بیانیه رسمی سامسونگ و دلایل واهی بازهم بدون عذرخواهی از ایرانی ها

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اگر متافع ملی بر منافع واردکنتدگان وسایل سامسونگ ارجحیت داشته باشد باید بدون فوت وقت نسبت به ابلاغ ممنوعیت ورود اقلام سامسونگ به کشور به مبادی رسمی ابلاغ شود,این حرکت تحقیر ملت ایران بوده است,منتظر اقدام عملی فوری مسیولین هستیم
وقتی که بازار کشور رو به روی محصولات دیگه مثل اپل می بندید نتیجه همین می شود. با توجه به اینکه ال جی متعلق به سامسونگ هست پس باید متوجه باشیم که بازار موبایل ایران بطور کامل در دست کره ای هاست.
یادآوری - حداقل اقدام مسئولین شرکت سامسونگ و کره ایهای بی تدبیر > عذرخواهی رسمی از ملت بزرگ و مقتدر ایران است.
بجای برخورد کردن چکشی با مساله بنظر من بیشتر باید دنبال این بود که در جهان امروز چه اتفاقی افتاده که یک شرکت تجاری بزرگ مانند سامسونگ چنین کاری فقط با دو کشور انجام میدهد ؟؟؟؟ چرا فقط ایران و کره شمالی ؟؟ کسانی که آبرو و حیثیت ایران را در دنیا بردن باید معذرت خواهی کنند نه اینکه هنوز مشغول بکار باشند و وزیر و وکیل باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل