بازدید 5379

اخراج جنجالی قلعه‌نویی؛آیا دست به توپ خورد؟

کد خبر: ۷۷۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 08 February 2018

سرمربی تیم ذوب آهن بعد از ادامه اعتراض های پردامنه اش به داور مسابقه با سایپا سرانجام در نیمساعت پایانی بازی از زمین اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، قبل از شروع دیدار سایپا و ذوب آهن با توجه به حضور علی دایی و امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ها پیش بینی می شد که این مسابقه از جذابیت و صحنه های جنجالی زیادی برخوردار باشد و همین اتفاق هم در روند مسابقه رخ داد. جنجالی ترین صحنه بازی هم در دقیقه 61 رخ داد که امیر قلعه نویی از کنار زمین اخراج شد. 

در جریان دیدار سایپا و ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی تهران علی دایی و امیر قلعه نویی سرمربیان دو تیم از دقیقه یک اعتراض های زیادی را به عملکرد اشکان خورشیدی داور مسابقه داشتند که ادامه این اعتراض ها منجر به اخراج امیر قلعه نویی از زمین مسابقه شد. در دقیقه 61 بازی قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن شوتی محکم را روانه دروازه کرد که به بدن بازیکن سایپا برخورد کرد. امیر قلعه نویی در این صحنه بشدت معترض شد و اعتقاد داشت توپ به دست مدافع سایپا برخورد کرده است اما خورشیدی چنین نظری نداشت.

 ادامه اعتراض های قلعه نویی به داور مسابقه سبب شد تا خورشیدی سرمربی تیم ذوب آهن را از کنار زمین اخراج کند و جنجالی بزرگ صورت بگیرد. این در حالی است که در میان اعتراض های قلعه نویی، علی دایی نیز شدیدا داد و فریاد می کرد و اعتقاد داشت توپ به شکم بازیکن تیمش برخورد کرده و به خاطر تصمیم داور او را مورد تحسین قرار می داد.جالب اینکه قلعه نویی بعداز اخراج حاضر به ترک زمین نبود و همین مساله دقایقی بازی را متوقف کرد. در ادامه سرمربی ذوب آهن از روی سکو، تماشاگر بازی تیمش شد و بازیکنان خود را هدایت کرد.

 امیر قلعه نویی در طول دوران مربیگری خود با وجود اینکه اعتراض های زیادی را کنار زمین به داوران انجام می دهد اما خیلی کم از سوی داوران اخراج شده است. او آخرین بار سال گذشته در جریان دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین اخراج شد که آن زمان هم موضوع جنجالی شد. بعد از بازی مذکور مسئولان تراکتورسازی اخراج قلعه نویی را ناعادلانه توصیف کردند و خواهان لغو محرومیت این مربی شدند. همچنین قلعه نویی در زمان سرمربیگری استقلال هم یکبار در بازی با برق شیراز از کنار زمین اخراج شده بود.

 با توجه به اتفاقات بازی امروز سایپا و ذوب آهن باید منتظر اظهارنظر جنجالی قلعه نویی درباره جنجال های این مسابقه و اخراجش از زمین بازی باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر