بازدید 5633
۳
در صورت عدم عذرخواهی تا پایان وقت امروز محتمل است؛

ممنوعیت واردات گوشی های سامسونگ در ایران

کد خبر: ۷۷۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 08 February 2018

احتمال عدم ثبت گوشی‌های سامسونگ در ایران وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، شرکت کره ای تاوان بی احترامی به ورزشکاران ایرانی را تا همین جا هم داده است اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال آن است در صورتی که سامسونگ تا پایان روز جاری عذرخواهی رسمی نکند، پیشنهاد عدم ثبت گوشی های سامسونگ در کشور را در کارگروه مربوطه مطرح و از ورود این برند به کشور جلوگیری کند.

به نقل از کمیته ملی المپیک یک منبع آگاه اعلام کرد: پس از بی احترامی سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال آن است که در صورتی که شرکت سامسونگ تا پایان روز جاری عذرخواهی رسمی نکند، پیشنهاد عدم ثبت گوشی های سامسونگ در کشور را در کارگروه مربوطه مطرح و از ورود این برند به کشور جلوگیری نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باید واردات تمام اقلام سامسونگ به کشور ممنوع شود بدون تاخیر و بلافاصه
بايدمقابله به مثل كنيم
من به شخصه با این حرکتشون خیلی ناراحت شدم. سیاست دولت ما جای تغییرات زیادی داره. با تمام دنیا نمیشه مخالفت کرد. خوب اونها هم طبیعیه از هیچ کاری برای عزیت کردن ما دریغ نمیکنن . من میگم بجای دخالت در نظم دنیا و گزک دادن به مخالفین بوجود آمده بیاییم تو رشد اقتصادی گام برداریم. چین رو ببینید چجوری قطب اقتصاد جهانی رو تغییر میده. حالا از شما عزیزان یه سوال دارم با گزینه نظامی چین میتونست به اهداف ملی دست پیدا کنه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل