بازدید 3832
گزارش بازی

برتری دراماتیک بابلی ها بر نساجی در سوپردربی گل آلود مازندران

با این پیروزی خونه به خونه هم ۳۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. نساجی ۳۹ امتیازی بدلیل تفاضل به رده چهارم سقوط کرد تا هفته های باقیمانده به شدت حساس و نفسگیر دنبال شود.
کد خبر: ۷۷۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 08 February 2018

خونه به خونه بابل در زمین گل آلود هفتم تیر توانست انتقام شکست دیدار رفت را از نساجی بگیرد و دربی حساس مازندران را به سود خود تمام کند و به جمع مدعیان اصلی صعود اضافه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دربی معوقه مازندران از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال امروز برگزار شد و تیم خونه به خونه با هدایت اسکوچیچ مقابل نساجی قائمشهر به پیروزی رسید و با این تیم هم امتیاز شد. ناصر سالاری، فرشاد فرجی، مهدی حنفی، رضا معقولی، حمیدرضا دیوسالار مهران امیری، وفا هخامنش، محمد قریشی، محمد قاسمی‌نژاد، سجاد آشوری و روح‌الله باقری 11 بازیکن ابتدای مسابقه خونه به خونه بودند که با نظر دراگان اسکوچیچ در ترکیب این تیم قرار گرفتند و برای نساجی هم مجتبی روشنگر، مجتبی ممشلی، محمود خمیسی، مجید بهروزی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمود شفیعی، محمدرضا خرسندنیا، مهرداد عبدی، حسن نجفی، سعید خردمند و محمد عباس‌زاده از ابتدا به زمین رفتند.

 این دیدار مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته اول محسوب می شد که پس از چندین بار تعویق سرانجام با برتری خونه به خونه در زمین گل آلود هفتم تیر به پایان رسید. میزبان یک پنالتی را در همان پانزده دقیقه نخست از دست داد اما در  نیمه دوم موفق شد روی ارسال و ضربه سر دروازه تیم نساجی را باز کند.

این گل چهاردقیقه بیشتر طول نکشید که زاهدی فر داور سرشناس مسابقه یک پنالتی دیگر این بار به سود نساجی میهمان اعلام کرد و عباس زاده نتیجه را مساوی کرد. در ادامه بازی فیزیکی دو تیم در میانه میدان ادامه پیدا کرد تا بازی به وقت اضافه رسید و در ثانیه های پایانی نفوذ بابلی ها از جناح راست یک کرنر را برای قرمزها در پی داشت. ارسال کرنر و ضربه نه چندان خطرناک بابلی ها به دفع ناقص و تداخل بازیکنان نساجی روی خط دروازه همراه شد تا در ریباند، روح الله باقری کار را تمام کند و بازی را به نتیجه ۲ بر یک تغییر دهد. با این پیروزی خونه به خونه هم ۳۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. نساجی ۳۹ امتیازی بدلیل تفاضل به رده چهارم سقوط کرد تا هفته های باقیمانده به شدت حساس و نفسگیر دنبال شود.

عباس‌زاده بعد از گلزنی شماره ۳۳ که شماره مهرداد اولادی بازیکن فقید پرسپولیس و استقلال بود را به نمایش گذاشت. تدابیر شدید امنیتی در این بازی در سطح شهر بابل و استادیوم محل برگزاری مشهود بود.

برتری دراماتیک بابلی ها بر نساجی در سوپردربی گل آلود مازندران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار