بازدید 5192
۵
با اقدامی تبلیغاتی در جنگ با رقیب هموطن؛

شرکت معروف کره‌ای اقدام سیاسی سامسونگ علیه ایران را 3برابرجبران کرد

کد خبر: ۷۷۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 08 February 2018

شرکت ال جی که دومین برند بزرگ کشور کره محسوب می شود، اعلام کرد در راستای حمایت از ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک زمستانی به آنها یک گوشی تلفن همراه و یک دستگاه تلویزیون اهدا خواهد کرد.

به گزارش تاباک ورزشی، در حالی که اسکی بازان ایرانی برای شرکت در المپیک زمستانی راهی پیونگ چانگ کره جنوبی شدند، یک اتفاق در روزهای اولیه حضور ورزشکاران ایران در محل برای بازی ها باعث ایجاد حاشیه های زیادی شد. شرکت سامسونگ که به عنوان اسپانسر مسابقات المپیک زمستانی 2018 فعالیت می کند، به همه ورزشکاران حاضر در این رقابت ها یک دستگاه گوشی اهدا کرد. نکته عجیب اینجا بود که این شرکت از اهدای این گوشی ها به ورزشکاران ایرانی و کره شمالی امتناع و دلیل آن را تحریم های سازمان ملل اعلام کرد.

 این اقدام که برخلاف منشور المپیک بوده که اعلام می کند دین، سیاست، مذهب و نژاد نباید در ورزش دخالت داشته باشد، باعث دلسردی و ناراحتی ورزشکاران ایرانی حاضر در پیونگ چانگ شد.امروز در ابتدا کمیته ملی المپیک در نامه ای رسمی به IOC و کمیته ملی المپیک کره جنوبی مراتب اعتراض خود را اعلام کرد. سپس صالحی امیری دستور داد تا مسئولان کاروان ایران در این رقابت ها از ورزشکاران دلجویی کرده و حتی برای آنها گوشی تهیه کنند. حتی پای وزارت امور خارجه هم به پرونده بی احترامی شرکت سامسونگ به ایرانی ها باز شد. وزارت امور خارجه، سفیر کره جنوبی را احضار کرد و از او توضیح خواست. حتی وزیر امور خارجه اعلام کرد در صورت عدم عذرخواهی شرکت سامسونگ این موضوع در روابط تجاری ایران با این شرکت تاثیرگذار خواهد بود.

  در این میان دقایقی قبل خبر جالبی از سوی شرکت ال جی اعلام شد: «در راستای حمایت از ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی، شرکت ال جی الکترونیکس یک دستگاه گوشی پرچمدار + V30 و یک دستگاه تلویزیون OLED به تمامی ورزشکاران ایرانی این دوره اهدا خواهد کرد.»

 جالب است بدانید ارزش هدایای شرکت سامسونگ 4 میلیون تومان بوده و ارزش هدایایی که ال جی فقط به ورزشکاران ایرانی اهدا کرده، 12 میلیون تومان برای هر نفر از آنهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اینطوری میخوان هم بی احترامی کرده باشن و با این توهین سامسونگ به ایرانیها استفاده ی تبلیغاتیشونو بکنن ازون طرف برای کسب منافعشون در ایران یکی دیگه میاد با ۴تا هدیه میخواد ماها رو نرم کنه تا منافع میلیاردی به خطرافتادشون در ایران رو حفظ کنه . جواب توهینشون فقط تحریم محصولاتشون توسط مردمه . فقط تحریم
یک تو دهنی با پایین کشیدن تابلوهای سامسونگ در کل کشور توسط فروشگاهها با کمک شهرداری این همیاری دولت و ملت هستش اگه گوش شنوا باشه.....نگید نمیشه بگید طمع مال نمیزاره...!!!!
بايدسامسونگ تحريم بشه
مرگ بر نایکی
توجه توجه
همانطور که مطلع هستید شرکت آمریکایی نایکی در یک اقدام خصمانه و دور از انصاف و بر پایه دشمنی با ملت ایران ، در دو روز مانده به شروع اولین دیدار ملی پوشان ایران در جام جهانی به فدراسون فوتبال ایران اطلاع داد ، که ملی پوشان ایرانی حق استفاده از کفش های نایکی را ندارند . که این عمل بزدلانه مقداری در روحیه بازیکنان و کادر فنی ایران تاثیر منفی بر جا گذاشت.
از همین رو و با توجه به اقدام خصمانه شرکت آمریکایی نایکی در قطع همکاری با ملی پوشان افتخار آفرین ایرانی، روز یکشنبه عصر در خیابان اصلی کیانپارس اهواز برای تو دهنی زدن به این شرکت آمریکایی کفش ها و وسایل ورزشی این برند را به آتش میکشیم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار