بازدید 3865

دامداران قروه از سخت‌گیری شرایط اخذ وام گله دارند

نماینده مردم قروه در مجلس با بیان اینکه بسیاری از دامداران قروه ورشکست شدند، گفت: سرقت دام و حضوردلالان در بازار لبنی مانع ثبات بازار دامداری در این حوزه انتخابیه است.
کد خبر: ۷۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 08 February 2018

 

علی محمدمرادی ‌در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت دامداران قروه،گفت: تکرار صنعت دامداری موفق استرالیا را می‌توان به سادگی در استان کردستان با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری که در صنعت دامداری دارد در شرایطی که حمایت‌های لازم از قبیل تسهیلات کم بهره و بازار فروش مطمئن برای محصولات دامداران در نظر گرفته شود عملیاتی کرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سودهای بالای تسهیلات بانکی دامداری‌های قروه را به تعطیلی کشانده است، تصریح کرد: دلالان محصولات لبنی کردستان را با دست کاری و با کاهش کیفیت به عراق صادر می‌کنند.

مرادی افزود: همچنین یکی از مشکلات بزرگ این استان وجود دلال‌ها در زمینه فروش محصولات لبنی به کشور عراق است که با تغییراتی که در محصولات به وجود می آورند، باعث کاهش کیفیت و از بین رفتن اعتماد این کشورها به محصولات با کیفیت لبنی ایرانی می‌گردد.

وی ادامه داد: بانک‌ها تسهیلات لازم را در اختیار دامداران قرار نمی‌دهند واگر هم مقرر شود به دامداران در چرخه تولید وامی پرداخت شود با در نظرگرفتن شرایط سخت دامداران از اخذ وام دلسرد می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه بسیاری از دامداران قروه ورشکست شدند یادآورشد: سرقت دام و حضور دلالان در بازار لبنی مانع ثبات بازار دامداری این حوزه انتخابیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار