بازدید 5006

رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود

جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
کد خبر: ۷۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 08 February 2018

جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

به گزارش فارس، هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

محورهای مهم بیانات رهبر انقلاب در این دیدار بدین شرح است:

_ در بحث عدالت و عدالت اجتماعی و برداشتن فاصله‌ی بین قشرهای مختلف مردم کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم.
_ کاری که باید در این زمینه انجام بگیرد، آن‌چنان که شایسته و بایسته و لازم بوده انجام نگرفته و باید به‌جد دنبال آن باشیم و بدانید که به توفیق الهی دنبال آن هستیم و از آن صرفه‌نظر نخواهیم کرد. البته راهش، مبارزه با ظلم و فساد است.
_ عدالت معنای وسیع و گسترده‌ای دارد، هم در سطح جامعه است هم در سطح بین‌الملل؛ هم بُعد سیاسی دارد و هم اقتصادی. در همه‌ی اینها یک ارزش مطلق هم هست؛ یعنی ارزش‌های دیگر نسبی هستند و عدالت مطلق است.
_ عدالت لازم است؛ باید با فساد مبارزه بشود، با ظلم مبارزه بشود، البته خیلی سخت است. فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست، یک سرش را که می‌زنی با شش سر دیگر حرکت می‌کند، از بین بردنش آسان نیست. برخورد با آن کسانی که منتفع از فساد هستند کار بسیار سختی است ولی از آن کارهایی است که حتماً باید انجام بگیرد.
_همه‌ی مدت حکومت امیرالمؤمنین علیه‌السلام تقریباً به این مقوله‌ی مهم گذشت و البته تمام هم نشد. برخورد با کارگزاران حکومتی‌ای که در آنها ظلم و فسادی هست، باید جدی و شدت عمل با آنها بیشتر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار