بازدید 3840

کشور در بخش دفاعی خودکفا شده است

کد خبر: ۷۷۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 08 February 2018
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور در بخش دفاعی خودکفا شده است.

به گزارش مهر، سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در همایش تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه کشور در بخش دفاعی خودکفا شده است، اظهار داشت: خودکفایی کشور در بخش دفاعی به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی عنوان کرد: خودکفایی در بخش دفاعی در حالی محقق شده است که برای کشور تحریم های سختی در بخش دفاعی اعمال شده بود.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور به برکت انقلاب اسلامی یکی از امن ترین کشورهای دنیا است، بیان کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای عزت و اقتدار شده است و اقتدار و عزت کشور موجب هراس دشمن شده است.

وی تصریح کرد: شلیک موشک به مقررهای داعش با فاصله ۷۰۰ کیلومتری گوشه ای از توانمندی های ایران بوده است که دشمن پیام ملت ایران را در این بخش دریافت کرده است.

دشمن با ایجاد داعش به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر جوانان کشور را هدف قرار داده است، بیان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در بین جوانان است و دشمن به دنبال حرکت جوانان در مسیر یاس و نا امیدی است.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد داعش به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: دشمن طی شش سال داعش را با تجهیزات نظامی مدرن تجهیز کرد تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند اما در  این مسیر نیز شکست خورد و جبهه مقاومت اسلامی نسبت به گذشته قوی تر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر