بازدید 4913

برانکو بالاخره حاضر شد از قهرمانی تیمش بگوید

کد خبر: ۷۷۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 07 February 2018

سرمربی تیم پرسپولیس بالاخره حاضر شد درباره قهرمانی محتمل تیمش حرف بزند. او حالا اعتقاد دارد که برد برابر نفت آبادان بهترین پیش‌بازی برای شروع لیگ قهرمانان است و باید لیگ هفدهم را هم به نام پرسپولیس تمام شده دید.

به گزارش تابناک ورزشی،برانکو بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: خیلی از این برد خوشحالم و بیشتر از نحوه بازی تیمم خوشحالم. طبیعی است احترام زیادی برای تیم آبادان قائل هستیم. در جام حذفی به این تیم باختیم و حذف شدیم و تیمی است که سخت بازنده می‌شود و با این برد تبریک ویژه به هواداران دارم.

گام بسیار بزرگ برای قهرمانی 

این بازی یک مسابقه خوب برای پیش‌بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود، سه‌شنبه اولین بازی را در این مسابقات انجام می‌دهیم، پیروزی در آبادان یک گام بسیار بسیار بزرگ برای قهرمانی بود. طبیعی است که بخواهیم در بازی‌های‌ بعدی هم به این شکل زیبا و جذاب بازی کنیم و بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم، تبریک خاص من به بازیکنان برای انجام یک بازی خوب و نتیجه خوب و این برد قشنگ. ما خیلی روی حریف حساب کردیم و به نفت آبادان احترام می‌گذاریم به هیچ عنوان این تیم را دست کم نگرفتیم. ما در بازی رفت هم زیبا بازی کردیم و دو بر صفر بردیم. در جام حذفی هم خوب بازی کردیم اما شانس نفت در پنالتی‌ها بیشتر بود.از این به بعد کار ما بسیار سخت‌تر می‌شود، کار فشرده‌ای داریم و چهار روز یکبار باید بازی کنیم، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی داریم، البته نیمکت خیلی خوبی داریم و خوشحالم که کمال کامیابی‌نیا هم به شرایط بازی برگشته ، هر بازیکن ما اهمیت خاصی برای ما دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل